MATEN SOM GIR METTHET OG FJERNER CRAVINGS

Kjære leser.

Visste du at det ikke er viljestyrken din som gir deg cravings??

Det er faktisk maten du spiser som gjør det.

Jeg gikk i åresvis å tenkte at noe var galt med meg, for jeg klarte ikke å stå i mot.

Jeg snublet og snublet, hver eneste gang jeg prøvde.

Å når jeg opplevde endringer i livet belønnet eller straffet jeg meg med mat.

Alle dietter jeg prøvde fungerte ikke, å det måtte være noe galt med meg.

Problemet var jo ikke at jeg ikke var i stand til å kjøre en diett.

Problemet var at sukker og mel i kosten min hadde kontroll over hjernen.

Når jeg sluttet med det, forstod jeg hvor vanvittig avhengig jeg var.

Bilde 1 er fra august 17 og bilde to er i dag.

 

FROKOST DAG 179:

HAVREGRØT!

 

LUNSJ DAG 179:

Lapskaus:

10 oz (295 g) grønnsaker som kålrot, gulrot, sellerirot og løk.

Kok dette sammen med 4 oz (118 g) pølse

(husk å sjekke innholdet i pølsen)

Smak til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 179:

LASAGNE:
2 oz (59 g) stekt kjøttdeig.

7 oz (207 g) hakkede tomater, løk, paprika og gulrot.

3 oz (88 g) squash delt i tynne skiver.

Stek løken, paprikaen og gulroten litt i en stekepanne. 

Ha i hakkede tomater, oregano, basillikum, salt og pepper.

Tilsett så kjøttdeigen og 1 oz (29 g) fløte og kok det inn.

Legg squashen i bunnen av en ildfast form, ha kjøttfyllet over

og topp med 1 oz (29 g) ost som fett rasjon.

Stek den midt i ovenen på 230 grader i ca 20 min.

 

Klem J

 

 

#spisdegfri #brightlineeating #sunnmat #livsstilsendring #livetutensukkerogmel

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg