LØP OG KJØP TARA

Kjære leser.

I dag kom utgave 15/2018 ut av Tara.

Der kan du lese om meg og to andre damer,

som har valgt å følge spis deg fri sine linjer for et bedre liv.

Nesten litt uvirkelig å se seg selv i et så flott magasin.

Bilder tatt i slottsparken med 3 sprudlende damer,

som virkelig vil vise hva denne metoden kan gi deg.

Mange vil nok tenke at dette er for godt til 

å være sant. Men dette er sant.

Ved å følge disse 4 enkle linjene til spis deg fri,

har vi 3 og mange 1000 andre fått endret livet vårt.

Tenk at jeg er en del av noe så stort.

Jeg må knipe meg selv i armen hver dag.

Jeg må minne meg selv på at dette er fortjent.

Jeg har gjort jobben og da er det viktig for meg å vise

andre, hvilken muligheter de også kan få.

Jeg vet at de fleste kommer inn i spis deg fri med ett

ønske, å gå ned i vekt. Det beste er at de får så mye mer.

De får livsgnisten tilbake. De får overskudd.

Ja rett og slett et nytt liv og en ny hverdag.

Når maten er ordnet er det plass til hele mennesket.

Det er plass til mer kjærlighet og glede.

Og ja jeg er et mye gladere menneske. Jeg er endelig lykkelig.

Det vet jeg at ganske mange andre i spis deg fri 

også kan adressere til sitt eget liv. 

 

FROKOST 1 ÅR DAG 57:

Irina rundstykker med litt valmue frø på toppen.

Kjørte deigen i kjøkkenmaskinen min i dag for å få den godt blandet.

Her finner du oppskriften:

https://www.spisdegfri.no/faq/kan-jeg-fa-oppskriften-pa-irinas-rundstykker/

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 57:

Pytt i panne:

Jeg kjører lunsjen enkel for tiden.

10 oz grønnsaker stekes godt.

Jeg bruker, paprika, løk, gulrot, mais og erter.

2 egg røres inn og stekes med grønnsakene.

Grillkrydder, salt og pepper. Litt karri og chili er godt til.

VEDLIKEHOLD:

4 oz poteter stekes sammen med grønnsaker.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 57:

Brennende kjærlighet:

Kjøttsaus:

4 oz stekt kjøttdeig.

5 oz hakkede tomater.

1 oz løk og gulrot.

Stek dette godt sammen, tilsett litt vann.

Tilsett salt, pepper, oregano og basilikum.

Rotmos:

Kok sellerirot og blomkål mørt.

Mos dette med stavmikser.

Ha kjøttsausen i en ildfast form.

Ha 4 oz med rotmos over kjøttsausen.

Topp det hele med 1 oz ost.

Stekes på 225 grader i 25 min. 

Servert med 2 oz salat.

(2 oz av de hakkede tomatene er tilbehør i matvare listen)

VEDLIKEHOLD:
7 oz hakkede tomater.

3 oz løk og gulrot.

3,5 oz stekt kjøttdeig.

4 ozkokte  poteter rørt sammen med 1 oz melk.

1 oz ost på toppen.

2 oz salat.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #tara #lettereliv #sunnmat #livsstil #livsstilsendring

#irinarundstykker #pyttipanne #middag #utenmelogsukker #happythinandfree 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg