JEG HAR EN SPENNENDE HØST I VENTE.

Kjære leser.

For et år dette har vert.

For en personlig utvikling jeg har gått igjennom.

Det er jo rett og slett ikke til å tro.

Jeg har nådd mål jeg aldri visste var mulig.

På dag 83 hadde jeg en drøm om en BMI på 24.

Nå er den på 22 tallet.

Jeg har en spennende jobb.

En jobb jeg hiver meg over hver dag med et smil.

Som bare blir mer og mer spennende.

Dere vil få vite mer i løpet av høsten,

men jeg skal LANGT utenfor min komfortsone denne høsten.

Jeg holder på å stabilisere vekten min.

Noe som også er utrolig spennende.

Det er jo litt frem og litt tilbake i den prosessen.

Men det går stort sett veldig bra.

Alle nye ting i planen skal jo automatiseres.

Så jeg er jo i en ny fase av livsstilen.

Noe som skremmer meg og gleder meg.

Det er jo skummelt å forandre noe som er innarbeidet.

Men utrolig gøy å endelig være i denne fasen.

Det blir en ellevill høst! 

FROKOST DAG 347:

Rundstykke med makrell i tomat.

Har virkelig savnet disse i sommer.

 

LUNSJ DAG 347:

Gratinert fiskegryte.

Jeg hadde noen rester med stekt steinbit og laks.

Blandet 3 oz fisk med 

10 oz grønnsaker som brokkoli, blomkål,

løk, gulrot, purreløk og hakkede tomater.

(hadde poteter i siden jeg er på vedlikehold)

Salt, pepper og pizza krydder.

1,5 oz ost på toppen.

Stekt på 225 grader midt i ovnen i 25 min.

 

MIDDAG DAG 347:

Kjøttkaker.

 

600 g kjøttdeig, 2 egg og 1 dl melk.

Salt og pepper.

Bland dette godt sammen.

Stek som vanlige kjøttkaker.

Kok ut stekepannen med fløte.

Legg dine kjøttkaker i ovnen på 200 grader i 15 min.

Kok opp fossene erter, mos dem med stavmikser.

Kokte grønnsaker.

Vei opp 4 oz kjøttkaker.

6 oz erter som er most.

4 oz kokte grønnsaker.

1 oz fløte.

4 oz kokt potet (vedlikehold).

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #utenmelogsukker

#happythinandfree #lykkelig #normalvektig #nedivekt #sommer

#kjøttkaker #fiskegryte 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg