SKAMFULLE BILDER!

Kjære leser.

I dag gikk jeg igjennom noen gamle bilder.

Det å se seg selv tilbake i tid gjør virkelig vondt.

Noen av disse bildene er tatt mitt i en omlegging

av livsstil. Livsstiler som aldri fungerte.

Jeg sitter nå med så mange tanker og følelser.

Det gjør vondt å vite at jeg skammer meg over det som har vert.

Men jeg er så uendelig glad for at jeg er 32 år…

Jeg er bare 32 år og har kommet ned i en vekt som er bra.

Men jeg er så sint!!

Jeg har brukt ufattelig mye penger på slanking!

Ting som aldri har fungert i lengden.

Så kjøpte jeg en bok til ufattelige 300 kr som løste alt.

Du som på mandag begynte ny runde med slanking,

ja du… Les boken spis deg fri.

Det koster deg nesten ikke noe. Men det gir deg alt!

Livet mitt nå kan ikke sammenlignes med det som var.

Kunnskapen jeg sitter med nå bobler over.

Jeg føler at jeg har vunnet i lotto hver dag!

 

FROKOST DAG 235:

Havre og linfrø grøt.

1 oz linfrø.

1oz havregryn.

6 oz melk.

Kokes sammen.

6 oz frukt. Jeg moste litt banan med en gaffel.

Blandet dette inn i grøten. Jordbær på toppen.

 

LUNSJ DAG 235:

Lapskaus:

Strimlet svinekjøtt kokes i ca 1 time.

10 oz hodekål, kålrot, gulrot, sellerirot og løk.

Kokes godt sammen.

Tilsett 4 oz svinekjøtt som er kokt.

Smak til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 235:

Grillmat:

4 oz Svinekoteletter grillet.

3 oz raspet og kokt (2 min) blomkål.

7 oz frisk salat.

ENKELT!!

 

Klem J

 

#nedivekt #spisdegfri #brightlineeating #foodfreedom

#happythinandfree #livsstilsendring #sunnmat #sunnlivsstil

 

 

 

4 kommentarer
    1. Fy FADER, FOR en styrke!!! Første gang jeg leser «deg», så jeg bare lurer- hvor mange kg har du gått ned? Du har ikke tatt noe slankeoperasjon?

    2. Gina: jeg har gått ned 31 kilo siden 25 august. 41 kilo siden april 2017 Lavkarbo fra april til august.
      Ingen operasjon. Kun spist etter spis deg fri sin bok. Ingen tortur, vanlig mat og ingen trening.

    3. kaosverden89: Hadde det vert opp til viljestyrken hadde dette aldri gått. Men når du tar vekk mel og sukker fra kosten tar du vekk det som trigger deg. Da slipper du å bruke viljestyrken for å holde deg unna mat som holder vekten oppe. Hjerneforskning er utrolig gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg