JOBBEN INSPIRERER MEG

Kjære leser.

Jeg må være den heldigste i verden.

Etter 4 år hjemme med sykdom og elendighet,

Har jeg fått meg verdens gøyeste jobb!

Jeg klarer neste ikke å legge den fra meg.

Det er så utrolig inspirerende og givende å kunne hjelpe andre.

Jeg våkner hver dag å gleder meg til svare på spørsmål,

veilede og råde andre mennesker.

Andre mennesker som meg selv.

Jeg møter andre mennesker som ønsker det samme som meg.

Mennesker som føler den samme fortvilelsen over å ikke gå ned i vekt.

Som har prøvd alt og ikke vet hva de skal gjøre.

Det er da godt å kunne prøve å hjelpe med det jeg kan.

Jeg gjør denne jobben med hjertet, å det er viktig for meg.

Det er snakk om mennesker som har det vondt og som trenger 

noen andre som forstår. Noen mennesker tar dette veldig enkelt.

Andre stritter i mot hele veien, frykten for å feile blir for stor.

For hva om dette også er noe som ikke virker, jeg tenkte det samme.

Men jeg ville så sterkt få den friheten og den vektnedgangen som jeg kunne få.

Det som boken spis deg fri lovet. Å jeg fikk den.

Jeg fulgte bare opplegget fra dag 1. 

 

FROKOST DAG 222:

3 oz eggerøre og 1 oz røkelaks.

4 oz stekte poteter.

 

LUNSJ DAG 222:

Lapskaus:

10 oz rotgrønnsaker og løk.

4 oz pølse (uten mel og sukker)

Kokt godt sammen og smakt til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 222:

Tacosalat:

10 oz salat og grønnsaker.

4 oz stekt kjøttdeig med tacokrydder.

2 oz lettrømme.

 

I dag kjørte jeg en veldig enkel meny.

Jeg ser at jo enklere det er, jo mindre frister det å ta mer.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #taco #lapskaus

#laks #sunnmat #godhelse #livsstil 

 

 

6 kommentarer
    1. Hei. Ser du bruker 2 oz lettrømme. Jeg har trodd at jeg bare kunne bruke 0,5 oz, så nå ble jeg glad. Står det noen plass i boken?

    2. Hei
      Har akkurat lest meg gjennom flere mnd på bloggen og mange bra oppskrifter
      Så flink du har vert og er😀😀
      Sliter med kroniske smerter som du mye hodepine og hjerterytmeforstyrrelse på toppen av det
      Går på stor dose hjertemedisin som også har økt vekten
      Trenger gå ned 20kg men tar 5 i gangen
      Er du på Facebook? Vert fint om vi kan snakkes litt der😀😀

    3. Cathrin: lettrømme er 2 oz som fett. Seterrømme er 1 oz som fett.
      Trodde også at det var 1 oz med rømme tidligere, men er visstnok 2 oz lett eller drømmelett som jeg bruker.

    4. Kan jeg lese bloggene dine og få glede av flere av dine oppskrifter?
      Jeg har blitt en trofast BLE entusiast. Siden 1.2.18 har jeg gått ned 16 kg og har det topp. Jeg må enda ned endel kilo, og det er såååå herlig å vite at denne gangen skal de aldri komme på igjen, for nå har jeg funnet livsstilen min😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg