MANDAGEN FIKK ER BRÅ START

Kjære leser.

Herlighet for et sjokk jeg fikk da jeg våknet å så at klokken var 10…

Jeg skulle jo til behandling kl 10.15….

Dette med å stille klokken er helt forferdelig hver gang.

Heldigvis er hun så grei at hun satte meg opp litt senere.

 

Litt vonde muskler etter turen i går. 

Så frokosten ble inntatt litt fortere enn vanlig.

Dette kostholdet har bidratt til at fibromyalgien min holdes i sjakk.

Jeg gikk tidligere fast på medisiner som er smertelindrende.

Men jeg så fort at når jeg tok de samlet det seg mye vann i kroppen.

Jeg opplevde også øt sult når jeg gikk på disse.

Dette kostholdet har ikke bare med vektnedgang å gjøre.

Det handler om å spise renere og etter det kroppen trenger.

Noen av de som følger dette opplegget gjør det kun for helseeffektene.

De spiser da mer enn det jeg gjør på vektnedgang.

 

 

FROKOST DAG 211:

Frokostmuffins:

1 oz linfrø.

1 oz nøtter.

3 oz melk.

2 oz havregryn.

6 oz most banan.

2 egg.

1 ts bakepulver.

1 ts kanel.

Bland alt godt sammen og fyll 6 store former.

Stekes på 200 grader i 30 min. 

Så har du to gode frokoster klar i en fei.

 

LUNSJ DAG 211:

Kyllingsuppe:

Jeg kokte 10 oz grønnsaker som gulrot, kålrot, sellerirot, løk og blomkål.

Hadde i 4 oz kokt kyllingfiet.

Kokte dette sammen og smakte til med salt, pepper og litt karri.

En super suppe å ha med på tur på termos.

 

MIDDAG DAG 211:

Kjøttboller og rotmos.

Stekte 4 oz kjøttboller (ikke mel eller sukker bland de 3 første ingrediensene)

Kokte 5 oz selleri, blomkål og kålrot. Moste dette med stavmikser.

Smakt til med salt og pepper.

Kokte 5 oz grønnsaker til og 1 oz fløte smakt til med salt og pepper.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #kyllingsuppe #kjøttboller #rotmos

#bailine #lettereliv #foodfreedom 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg