MIN LANGE SLANKEHISTORIE ER MIN UTDANNIG

Kjære leser.

Jeg har en lang reise med slankekurer. 

Jeg har testet ut alt jeg har kommet over.

Jeg har søkt etter råd alle mulige veier.

IKKE en dritt har fungert. Det måtte være noe galt med meg.

Noe jeg ikke klarte å forstå. 

Mange tenker sånn. Mange tror at så lenge du trener hardt så vil det skje.

NEI, jeg gjorde det. I flere år. Det hjalp ikke.

Ikke for en som ikke klarte å kjenne mettheten. 

Ikke for en som hele tiden ville ha noe.

Som aldri klarte å gå inn på en butikk uten å kjøpe noe sånn i tilfelle.

Veldig mange blir helt sjokket når jeg sier at jeg i over 190 dager har klart å holde meg unna.

At jeg ikke har hatt en sprekk. Ikke en. Så hvordan har jeg klart det?

Jeg har brukt mye tid på å “utdanne” meg. Jeg har lest og sett alt av innlegg om dette.

Jeg har engasjert meg i det. Fulgt alle råd. Jeg har gjort det helt etter boken.

Ingen forsøk på juksing. Jeg har måtte tøffe meg opp.

Jeg har sagt nei til mye, selv om det ikke alltid har vert lett.

Fikk ny lue og ny bukse i posten i dag.

Av min kjære mormor! Hun er bare helt fantastisk.

Tårene trillet når jeg så hva det var. Jeg fryser så mye, å hun har laget en ullbukse.

 

FROKOST DAG 193:

Frokostmuffins:

1 oz linfrø.

2 oz havregryn.

6 oz most banan.

3 oz melk.

1 oz nøtter.

1 ts kanel.

1ts bakepulver.

Stekes i 6 store eller 12 små former, på 200 grader i 30 min.

Disse er veldig gode for magen! Linfrøene er magiske sånn sett.

 

LUNSJ OG MIDDAG DAG 193:

Kyllinggryte og ris:

Planlagte dette godt i dag. Lagde opp en gryte til lunsj og middag.

9 oz hakkede tomater og tomatpure og 5 oz løk (1/2 fedd hvitløk).

Løken surrer jeg i litt olje først, før jeg tilsetter tomatene og tomatpureen. 

Har i 1 dl vann og lar det koke godt sammen. 

Smak til med 1 dråpe Tabasco saus, salt og pepper.

Tilsett 8 oz grillet kylling kjøtt (uten skinn)

Vei opp 11 oz ferdig gryte til ett måltid.

Servert med blomkål ris av 3 oz blomkål til ett måltid.

 

Dette ble skikkelig godt og en av mine favoritter fremover.

Du kan også ha andre grønnsaker i.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #kyllingryte #fokostmuffins 

4 kommentarer
    1. Du er bare så inspirerende, jeg digger deg 🙂 Er på dag 40, og etter x antall forsøk av andre slankekurer ol… så viser vekten -7 kg, men størst er FØLELSEN av frihet… var på “klubben” i går, der serverte de sjokoladekake og is, og det kostet meg 0 kalorier å si pent nei takk… Kjenner ikke meg sjøl igjen…! Jeg scoret 10/10 på avhengighetsskalaen…! Du er så god som har kommet dit du er-Irina og dem er heldige som har deg på laget 😉 Fin kveld til deg <3
      Pst: hva er dine utfordringer i å forbli i dette...??? Klem Unni

    2. Unni: Å tusen takk. Gratulerer så mye med resultater.
      Friheten blir bedre og bedre jo lenger du er i dette. Er ganske fantastisk og ufattelig!
      Jeg er også en 10 på testen. Hadde ikke trodd at jeg ville klare dette!
      Imponert over klubbkvelden! Det blir mer og mer fantastisk.
      Jeg er like heldig som har fått være med på dette. Jeg er evig taknemmlig til Irina. Hun har virkelig endret livet mitt.

      Utfordringene min er å overbevise alle rundt meg om at dette ikke er farlig.
      Alt rundt mat er stille. Ja det rykker litt i meg når jeg lukter nystekt gjærbakst. Men det er til å leve med.

      Takk i like så!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg