Å UTSETTE SEG SELV FOR FRISTELSER

Kjære leser.

I dag har jeg vert mamma i 12 år.

Det føles så rart. Nesten som om jeg har vert i koma alle disse årene.

Litt vemodig vekket jeg min sønn med kake på sengen… etter hans ønske.

Sånne dager gjør jeg det. Ja de får kake på sengen og litt ekstra til frokost.

Mange lurer på hvordan jeg klarer det.

Hvordan jeg klarer å utsette meg selv for disse fristelsene.

Jeg vet rett og slett ikke. Det er som om jeg har fått et ekstra redskap.

En evne til å ikke røre, smake eller lukte på det som potensielt ville vært fristende.

Jeg forstår lite utav det selv. For jeg har aldri feiret min eldste sønn uten å 

hive meg over rester når selskapet har gått. Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal kvitte meg med det.

Men det plager meg ikke. Noe som også føles helt merkelig!

Jeg blir rett og slett kjent med meg selv på nytt i denne prosessen.

Det kommer snille gode tanker i stedet for nedlatende og undertrykkende tanker.

Min kjære bonussvigermor sier så fint at det er dette som skjer når du har 

tatt kontrolle over det som er problemet. Noe som virkelig stemmer.

Jeg har tatt kontroll over maten og følelsene. Da er det plass til egenkjærlighet.

 

FROKOST DAG 192:

Frokost muffins i dag også.

Virkelig en favoritt om dagen.

 

LUNSJ DAG 192:

Biffsnadder:

 3 oz ferdig stekt biffkjøtt.

Så tar du 10 oz grønnsaker som mais, brokkoli, løk, gulrot og paprika

å steker det sammen med kjøttet.

Ha over 2 oz fløte.

Kok det inn og smak til med grillkrydder salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 192:

Biff pizza:

Resten av familien skulle ha Grandiosa i dag.

Så da ble det biff pizza på meg.

Var nydelig!

 

Klem J

 

#biffpizza #spisdegfri #brightlineeating #frokostmuffins #bursdag 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg