HÅNDBALL HELG

Kjære leser.

Da er endelig helgen over.

Gleder meg til en ny arbeidsuke. ELSKER bare jobben min.

Helgen startet med lørdagens turnering for jenten min.

Helgen fortsatte med tur på kamp for eldstemann. 

Jeg ble nødt for å planlegge maten, ikke bare for meg men ungene også.

JA de får et kakestykke og pølse, men jeg vil mye heller at de spiser noe næringsrikt.

Så jeg pakker alltid med meg noe som jeg tenker er lurt å få i seg,

noe min eldste sønn synes er så pinlig og direkte flaut at jeg gjør.

Hvor ble årene av? De årene der han hørte på meg og spiste det han fikk?

De årene der Grandiosa ikke var skikkelig pizza og blomkål bare var for de “hvite”

ikke for sånne “brune” som han. Der en eple bit betydde alt…

Jeg føle at jeg er hel “ute” for tiden. Jeg får ikke “dabbe” eller danse til poppmusikk når jeg 

lager middag, det er jo bare direkte flaut å se på, får jeg beskjed om.

Kan ikke forstå det….

 

FROKOST DAG 190:

FROKOST MUFFINS:

For en herlighet dette er!

1 oz nøtter (peanøtter og pistasj nøtter i dag)

2 oz havregryn.

3 oz melk.

1 oz linfrø.

2 egg.

1 ts kanel.

1 ts bakepulver.

Stek på 200 grader i 30 min.

Husk å spraye formene. 

 

LUNSJ DAG 190:

LAPSKAUS:

10 oz løk, gulrot, kålrot og sellerirot.

Kok dette sammen til grønnsakene er møre.

4 oz pølse (husk å sjekk innholdet)

Smak til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 190:

Grillet kyllinglår:

Stekte kyllinglårene i den magiske maskinen min.

Kuttet opp 5 oz gulrot og kålrot som jeg også stekte i denne maskinen.

Det ble fantastisk godt! “fritert” gulrot.

Serverte 5 oz slat og 1 oz rømme ved siden av.

 

Nå er det beina i sofaen og tv på!

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg