ER DET MULIG Å VÆRE I SÅ ELENDIG FORM?

Kjære leser.

Har gått ned for full telling de siste dagene.

Feber, vond hals og rennende nese… er det ikke flott…

Like flott som at ungene har gått igjennom det samtidig som meg.

Så da har jeg løpt som en tulling, fra tidlig morgen til… ja sånn ca kl 4 hver natt…

Kan bli tullete av mindre…

Men nå ser det ut til at det slipper taket på ungene… bare mor igjen.

Jeg drikker ingefær og sitron vann dagen lang. I håp om at det virker…

Siden ikke matlysten er tilstede kunne jeg laget havregrøt til alle måltid. Bare for å få næring.

Men jeg hadde bestemt meg for å klare å gjennomføre alt som jeg hadde planlagt.

 

FROKOST DAG 164:

Eldste gutten min fikk ikke sove på grunn av feber smerter, så han laget frokost til meg.

Er ikke det fantastik?

Han laget 8 oz naturelle yoghurt, 1oz havregryn og 6 oz banan og druer.

Det er i hvertfall mye kjærlighet til sin mor her.

Imponerende at han har fått med seg hva jeg spiser. 

 

LUNSJ DAG 164:

Bakt paprika:

2 oz stekt kjøttdeig.

Jeg veide opp 10 oz grønnsaker. Der brukte jeg paprika, løk, gulrot, squash og sopp.

Stekte grønnsakene godt i en panne, tilsatte stekt kjøttdeig og krydret med salt pepper og oregano.

Fylte paprikaen med denne herlige blandingen og serverte resten ved siden.

Toppet med 1 oz ost. Stekte dette på 230 grader i 25 min.

 

MIDDAG DAG 164:

Pasta ala J:

4 oz stekt kjøttdeig.

6 oz løk, gulrot, paprika og moste hakkede tomater.

Stek dette godt sammen og tilsett vann om det trengs.

Smak til med oregano, basillikum, salt og pepper.

Kutt 4 oz squash i tynne skiver og ha det oppi kokende vann, i ca 1 min.

NYDELIG!

 

Da er det bare å legge beina høyt å bli frisk.

Klem J

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg