SPIS DEG TIL FRIHET

Kjære leser.

Jeg har hatt det meget vondt i dag.

Ryggen har jo vert dårlig en stund nå, men så tråkket jeg over i går.

Så nå går jeg som en tulling. 

Men humøret det er med meg.

For to år siden fikk jeg også ryggproblemer. Da satte jeg meg ned å synes synd på meg selv.

Jeg spiste alt jeg kom over. 

Denne gangen så kjenner jeg på friheten i forhold til mat.

Det er ikke lenger et verktøy jeg bruker til å trøste meg selv.

Så det går an å spise seg til frihet, det har jeg gjort.

FROKOST DAG 141:

Havregrøten min med banan og kanel.

 

LUNSJ DAG 141:

Omelett med salat.

Jeg lager en omelett med 5 oz grønnsaker jeg liker.

Sopp, squash, paprika, løk, gulrot og vårløk.

2 egg vispet sammen og 5 oz salat.

jeg hadde 0,5 oz ost i midten.

 

MIDDAG DAG 141:

Lapskaus:

kutter opp 10 oz gulrot, kålrot, sellerirot og løk.

Koker dette sammen og tilsetter 4 oz pølse.

Smaker til med salt og pepper.

 

Ha en fin kveld videre

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #livstilsendring #sunnmat #omelett #lapskaus 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg