UNNSKYLDNINGER SOM ØDELEGGER SLANKEPROSESSEN

Kjære leser.

Det å gå ned i vekt er en prosess som ofte tar både tid, krefter og motivasjon.

Jeg husker tilbake til alt jeg har prøvd tidligere.

Der jeg hele tiden fant unnskyldninger for å snike til meg mat jeg ikke skulle ha.

Men den største feilen jeg gjorde var å høre på alle som mente at jeg måtte jo kunne

unne meg et kakestykke, en dag med spising eller bare å kose meg med noe.

Denne tankegangen er helt fremmed for meg nå.

Til tross for en ekstremt vond rygg holder jeg meg til planen, neo jeg ikke ville gjort før.

Dette er min kropp, jeg bestemmer hva jeg skal spise og når jeg gjør det.

Andres meninger om hva jeg skal unne meg og ikke, betyr ikke noe lenger. 

En fin bivirkning av å kutte mel og sukker.

 

FROKOST DAG 136:

Havregrøt:

30 g havregryn og 200 g melk.

1 banan.

 

LUNSJ DAG 136:

Pytt i panne:

Her har jeg kuttet 10 oz med grønnsaker jeg hadde.

Stekt de i 1 ts olje sammen med 4 oz pølse.

Krydret det med grillkrydder.

 

MIDDAG DAG 136:

Selleri nachos ala J:

Ungene ville ha nachos til middag. Så da måtte mor finne noe også.

 

Stekte løk, paprika, gulrot, champignon i en stekepanne.

Tilsatte ferdig stekt kjøttdeig. Krydre med taco krydder og la det steke godt sammen.

Kuttet sellerien i tynne skiver og stekte den i actyfry maskinen min.

Kan også stekes på 230 grader i ovnen i ca 15 min.

 

Jeg la selleriroten i bunnen av en ildfast form.

Hadde taco kjøtt fyllet over.

Toppet med ost og stekt på 230 grader i 10-15 min midt i ovnen.

Nydelig mat på en hverdag.

 

Klem J

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg