SJOKKET OG HJERNEVASKINGEN

Kjære leser.

I dag vil jeg bare fortelle om starten av reisen min med spis deg fri.

Mange tror at jeg bare hoppet i det å klarte alt med en gang.

Eeeehhh…. nei…

Den første dagen brukte jeg på å gå frem og tilbake.

Jeg kunne ikke forestille meg et liv uten sukker og mel.

Jeg har alltid hatt unntak fra reglene. Så det å faktisk gi slipp… det var ikke lett.

Jeg fikk sjokk når jeg leste om hvordan jeg skulle spise.

Dette var stikk i strid med alt jeg hadde lært før.

Jeg sa til meg selv at dette får jeg aldri til, men jeg hadde så lyst!

Jeg laget en avtale med meg selv. BARE I DAG.

Jeg var sulten den kvelden, jeg kjente at magen virkelig rumlet.

Det var ikke farlig. Det leste jeg i boken. Ingen har strøket med av sult mellom middag og frokost.

 Jeg sov faktisk ganske godt den natten.

Jeg gjorde samme avtale neste dag og neste dag.

 

Her går jeg å tenker på hva jeg skal gjøre!

 

Etter hvert trengte jeg ikke å lage avtaler med meg selv. For jeg visste jo at jeg ville leve sånn.

Jeg hadde klarere tanker, stabilt humør og ikke lyst på noe annet enn maten min.

Så lenge jeg brukte hjelpemidlene fra boken klarte jeg meg bra.

De virket. Jeg kom meg igjennom det.

Det var jo ikke sånn at jeg hadde overnaturlige krefter til å klare dette.

Jeg er veldig svak for mat! 

Men det fungerte fra dag 1. Så lenge jeg fulgte rådene så gikk det bra!

Alle som vil får dette til, får det til.

For det som skjer etter hvert er at du slipper å tenke på mat, alt går automatisk.

Jeg har fått høre at jeg er hjernevasket. 

Ja det kan jeg love dere at jeg er! 

Man må bli litt hjernevasket for å få til noe som fungerer.

Du må tro på det for å kunne gjøre det.

Har folk i nærmeste omkrets som vil prøve, men har ikke troen.

Første bud er: les boken. 

Kom over sjokket og les siste delen på nytt.

Det er latterlig enkelt! Men det er viktig å lese hele boken for å forstå hvorfor.

FAKTA:

Med en BMI på 35-40 vil 1 av 7 klare å gå ned i vekt og holde vekten med dette.

Men, 1 av 430 vil klare å gå ned i vekt og holde vekten med et annet opplegg.

Så da vil jeg si at sjansene er ganske store for å lykkes!

Klem J

#hjernevasket #spisdegfri #livsstilsendring #livetutensukkerogmel #mentaltrening

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg