EN SLANKERE HÅNDBALLMAMMA

Kjære leser.

En tidlig morgen på meg. Måtte avgårde på håndballkamp før andre B mennesker 

hade drømt om å stå opp på en søndag.

Men en halv kanne kaffe fikk meg på beina.

Jeg drikker kaffe, men prøver å kutte ned.

Det ble dessverre tap denne gangen, stemningen i bilen hjem var ikke så positiv.

Men jeg lar meg ikke surne av sure ungdommer for å ha tapt noen håndballkamper.

Neida jeg smilte og sang til min sønns store fortvilelse….

 

Mat måtte jeg jo ha. Å når det ikke selges noe annet enn pizza og kaker på en 

håndballkamp for barn. Så det ble en suppe i farten når jeg kom inn døren hjemme.

Ganske urovekkende at vi forer barna våre med denne type mat i sammenheng med idrett!

 

FROKOST DAG 133:

HAVREGRØT… Min redning i hverdagen (og tidlig en søndag) 

30 g havregryn 200 g melk og 1 banan.

 

LUNSJ DAG 133:

Pinnekjøttsuppe:

10 oz med løk, kålrot, gulrot og sellerirot.

4 oz kjøtt.

Kokt sammen i vann.

Smakt til med salt og pepper.

 

MIDDAG DAG 133:

Biffsnadder:

4 oz biff stekt i varm panne.

10 oz brokkoli, løk, paprika og gulrot stekes sammen med ferdig stekt biff.

1 oz fløte helles i resten og kokes inn.

Krydres med grillkrydder.

 

Ha en fin kveld videre.

Klem J

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg