UTSTYR TIL KJØKKENET FOR EN BEDRE VEKTNEDGANG

Kjære leser.

Jeg har blitt spurt mange ganger om hvilket

kjøkken utstyr jeg er avhengig av å ha.

Metoden jeg brukte for å gå ned i vekt krevde

at jeg hadde en kjøkkenvekt.

Jeg kjøpte min første vekt på “power”.

Den er god den. Veier i både oz og kg/g.

Jeg kjøpte meg enda en vekt til å ha med meg på ferie på Nille.

Helt super den også. Lett å bytte mellom oz og gram.

Men da min tidligere kollega kirsten kom meg

en gave hun hadde kjøpt i USA til meg, ble jeg

så utrolig glad. Tenk å ha slike flotte mennesker i livet sitt.

Heldige meg fikk oxo vekten jeg hadde drømt om lenge.

Andre ting jeg har kjøpt meg etter hvert er en spirilizer,

som jeg kan lage “spagetti” med, av squash eller gulrot.

Den er helt genial og kostet ikke mer enn 99 kr på Elkjøp.

Jeg har også en stekepanne jeg anbefaler sterkt.

Den er fra Gastrolux. Den koster litt, men er verdt det!

Den kan du steke i uten smør/fett. Ingen ting brenner

seg i den, og du kan lett lage fløtesauser til kjøttkaker,

biffsnadder eller andre ting du steker.

 

FROKOST:

Proteinrundstykke med 1 kokt egg.

 

LUNSJ:

MIDDAG:

Fiskeboller i hvit saus:

En boks med fiskeboller uten mel eller sukker i

de 3 første ingrediensene.

Ta litt av laken fra fiskebollene og

kok den inn med 2 oz matfløten.

Tilsett litt salt, pepper og muskat.

Kok dette lett sammen i minimum 15 min.

Tilsett fiskebollene etter 10 min.

Serveres med 10 oz kokte grønnsaker.

 

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokte poteter.

 

Klem J.

 

 

#lettereliv #kjøkkenutstyr #nedivekt #vektnedgang #brightlineeating

#spisdegfri #utensukkerogmel #utenmelogsukker #sunnmat

#sunnfrokost #sunnlunsj #sunnmiddag #happythinandfree

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg