Tenk at det kom en svane, ut av den store elefanten.

Hei alle sammen.

Jeg er ikke perfekt. Jeg har aldri trodd at jeg er perfekt.
Det å gå ned i vekt har vert det beste jeg har gjort for meg selv.
Men… det som har vert vanskelig med vektnedgangen, har vert den enorme mengden med overflødig hud. Denne huden på magen får infeksjoner og stygge sår. Sår som gjør fryktelig vondt.
Jeg har aldri vert ute etter å se perfekt ut.
i 3 år har jeg prøvd alt av kremer og behandling topisk for å bedre smerter og blødende sår.
Men til ingen hjelp.
Så nå har jeg bestemt meg for å fjerne denne huden kirurgisk.
Jeg har mye hud på armer og lår også, med det plager meg ikke med sår og slikt. Så da kan det være slik.
Jeg hadde en tur innom et privat sykehus denne uken. Og kirurgen var fantastisk.
Han sa så mye fint til meg. Jeg ble skikkelig sjarmert. Han ville virkelig hjelpe meg.
Han var stolt av meg for den jobben jeg hadde gjort på egenhand. Og sa at han digger damer som meg.
Han så på meg og sa: «Tenk at det kom ut en så flott svane fra den store elefanten»

Og han har rett. Elefanter er nydelig dyr, men når du skal være en svane, er det ikke greit å være i en elefant kropp.

 

Frokost:

 

Proteinrundstykker med 2 oz kokt skinke og 6 oz druer.

 

Lunsj:

Grillet pølse med salat og grønnsaks salat.

4 oz pølse

7 oz forskjellige grønnsaker

3 oz kokt sellerirot, gulrot og purreløk

blandet sammen med 2 oz drømme lett rømme og 0,5 oz majones. Sitron saft, 1 bit sylteagurk, salt og pepper.

 

Beste hilsen Jeanette

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg