TAR DU ANSVAR FOR DITT LIV?

Kjære leser.

Tar du ansvar for ditt eget liv? Din egen lykke?

Eller tror du at det er andre som skal gjøre deg lykkelig eller

sørge for at du ikke føler deg nedfor?

Det er kun du som kan føle deg selv nedfor, gjøre deg selv lykkelig

og kun du som kan sørge for at du har det bra.

Du kan si at andre mennekser påvirker hvordan du har det,

men det er jo du som selv velger din egen reaksjon.

Før jeg fant denne livsstilen ville jeg brukt… eller misbrukt

maten når jeg fikk vonde følelser. Jeg tok ikke ansvar.

Jeg trodde jeg bare var uheldig i livet og en som folk

kunne tråkke på, som de ville.

Da hadde jeg også en unnskyldning til å spise ting kroppen ikke

hadde godt av!

Da jeg oppdaget at jeg var nødt til å ta ansvar

for mine egene følelser og at jeg selv bestemmer hvordan

jeg reagerer på ting som skjer, ble jeg fri.

Fri fra bekymring og irritasjon over ubetydelige ting.

Mat ble næring og ikke en måte å dekke over følelser på.

Jeg tok ikke ansvar, jeg skyldte på omstendigheter i livet.

Jeg skyldte på at jeg var uheldig.

Fortiden og fremtiden kan jeg ikke gjøre noe med.

Det nytter ikke å bekymre seg over det i dag.

I dag skal jeg følge matplanen min, i dag skal jeg leve og

i dag skal jeg nyte hver øyeblikk av glede og begeistring.

 

FROKOST:

YOGHURT:

8 oz yoghurt naturelle.

1 oz havregryn.

6 oz banan.

 

LUNSJ:

 

MIDDAG:

 

Klem J.

 

#sunnmat #sundtoggodt #lettereliv #livsstil #livsstilsendring

#lykkelig #ansvarlig #mittliv #mittansvar #nedivekt #vektnedgang

#vekttap #sunnfrokost #yoghurtnaturelle #sunnlunsj #tomatsuppe

#sunnmiddag #laks #grilletlaks #laksmedtilbehør

#spisdegfri #brightlines #brightlineeating #weigthloss #klaregrenser

#vinner

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg