SLANKEMETODEN SOM ENDRET LIVET MITT 40 kg PÅ 10 MND

Kjære leser.

Hvert år leser vi om alle som starter ny slankekur 1 januar.

Alle som nå skal ta seg sammen og bli kvitt de kiloene de

la på seg i julen, eller som de også hadde før julen.

Jeg var en av dem. Helt frem til august 2017.

Jeg startet en ny slankekur hvert år.

Dette året avsluttes i normalvektig kropp,

og neste år starter i normalvektig kropp.

Det er en følelse jeg ikke kan huske å ha hatt tidligere.

Det å slippe å tenke på hvilken kur jeg skal i gang med 1 januar.

Jeg leste om folk som hadde brukt “bright line eating” metoden

til å gå ned i vekt, som etter vektnedgangen synes det var fantastisk å

kunne åpne skapet hver dag og alle klærne passet.

Jeg trodde aldri dette skulle gjelde meg.

Bare for 1 år og 4 mnd siden kunne jeg

bruke timer på å finne noe å ha på meg,

jeg kunne gråte av skuffelse når jeg så ut som en stappet kalkun

i de nye buksene jeg trodde/håpet ville passe.

Nå kan jeg bare åpne skapet,

ta på meg akkurat det jeg har lyst til, alt passer.

Men frykten ligger inni meg.

Hva om jeg går på en smell…??

Hva om dette slutter å virke…..??

Da finner jeg ofte trygghet i at jeg har klart å omstille

meg en gang før, jeg gikk ned 40 kilo på 10 mnd, 43 kilo på ett år,

da er det mulig å få til igjen.

Til alle dem som tenker at dette er metoden de starter med 1 januar…

Vær forberedt på at 2019 kan vær året du klarer det.

 

FROKOST 1 ÅR DAG 110:

Havregrøt:

En av mine absolutte favoritter er havregrøt.

Det er enkelt å lage, det er godt for kroppen og

det metter i mange timer etterpå.

1 oz havregryn.

8 oz melk.

6 oz frukt (banan og fersken)

Noen ganger har jeg litt kanel over også.

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 110:

Tacosalat:

Vi hadde taco på fredags kveld.

Det medfører ofte litt rester.

Så da mikser jeg sammen det jeg vil i en bolle.

Her er det:

10 oz blandet salat med agurk, tomat,

paprika, løk, mais, salatblader og reddiker.

3 oz tacokjøttdeig som jeg varmer i mikroen.

1 oz drømmelett rømme.

1 oz guacamole.

0,5 oz revet ost.

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt ris og stekt ris.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 110:

Lettsaltet torsk med bacon:

Kok opp en kjele med vann.

Legg fisken i vannet og skru av varmen.

La fisken trekke i det varme vannet i ca 15 min.

Kok gulrot i strimler, møre.

Kok opp og mos en pose med frosne erter.

Tilsatt salt og pepper.

Stek opptegnet bacon i litt smør.

Vei opp:

3 oz fisk.

5 oz moste erter.

5 oz kokt gulrot.

1 oz baconsmør.

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokte poteter.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #nedivekt #happythinandfree #livsstilsendring

#livesstil #spisdegfrifrokost #spisdegfrilunsj #spisdegfrimiddag #brightlinemeal

#sunnmat #sunnfrokost #sunnlunsj #sunnmiddag #utenmelogsukker #utensukkerogmel

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg