SLANKE MENNESKER HAR INGEN PROBLEMER….

Kjære leser.

 

Jeg holder på med et kurs i coaching for tiden,

noe jeg synes er utrolig spennende for egen del.

Jeg lærer mye om meg selv som menneske

og hva jeg ønsker i livet.

Jeg jobber mye med å finne ut hvem jeg er, hva jeg vil

og hvordan jeg ønsker å ha det.

Jeg har kartlagt en del hendelser og situasjoner i livet

som har holdt meg tilbake. Som har ført til at

jeg ikke har kunnet være meg selv, den virkelige meg.

Det å gjemme seg  i en stor kropp er ganske ensomt.

Det er få som forstår smerten som kommer med å

prøve å være usynlig, når du vises så godt.

Eller hvor lite du føler at du er verdt i forhold til alle andre.

Jeg tenkte at slanke, flotte mennesker hadde ingen problemer.

At de kunne leve frie og verdifulle liv.

Men livet du lever velges ikke ut i fra størrelse på kroppen.

Du velger livet du lever, ut i fra tankene dine.

Mange vil da si at de ytre omstendighetene kontrollerer

livet ditt, men det er ikke helt slik.

Meg og deg kan stå i samme situasjon, men reagere på hver vår måte.

Det handler om hvordan du tenker om situasjonen.

Hvis du er negativt og bare ser problemer og utfordringer rundt deg,

vil du ganske sikkert se situasjonen på en negativ måte.

Men er du positiv og er løsningsorientert, vil du nok ta

situasjonen på en god måte og ikke la det gå inn på deg.

Så det å gå rundt i en slankere kropp,

er ikke det samme som å ikke ha utfordringer i livet.

Men det handler mer om hvordan jeg tar tak i utfordringene.

For ingen ting er jo egentlig forandret, bare størrelsen på kroppen.

Ikke hjernen, følelsene og tankene.

De kan jeg kun endre med hvordan jeg velger å ser på livet.

 

FROKOST:

LUNSJ:

Tacosalat:

I helgen valgte jeg å fryse ned restene av taco kjøttdeigen.

Jeg veide da opp 4 oz pr. porsjon, som jeg fryste ned.

Jeg tok også en del rester av grønnsaker fra kjøleskapet,

som jeg kuttet og raspet.

Til sammen 10 oz med grønnsaker.

2 oz lettrømme.

 

MIDDAG:

Spagetti og kjøttsaus:

6 oz med hakkede tomater.

1,5 oz gulrot.

1,5 oz løk.

3 oz squash.

4 oz stekt kjøttdeig.

Kjøttsaus:

Kutt løken og gulroten i små biter.

Stek dette lett i en stekepanne, tilsett hakkede tomater

og kjøttdeigen.

Tilsett ca 0,5 dl vann. Kok dette godt sammen.

Smak til med salt, pepper, oregano og basilikum.

Spagetti:

Del opp squashen i strimler. Jeg bruker en

spiralizer, en maskin som gjør dette for deg.

Kok opp vann, ha squashen i vannet i 2 min, før du

siler godt av.

Kan serveres med 1 oz revet parmesan.

 

Klem J.

 

#sundtoggodt #helse #nedivekt #vektnedgang #slankere #lykkeligere

#friere #happythinandfree #brightlineeating #brightlines

#spisdegfri #sunnmat #sunnfrokost #sunnlunsj #sunnmiddag

#livsstilsendring #livsstil #klaregrenser #slankerelykkeligereogfriere

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg