REDD FOR OVERVEKT

Kjære leser.

Hver dag kjenner jeg på redselen av å bli overvektig igjen.

Jeg som har klart et umulige.

Jeg som gikk fra str xxl til s på ett år.

Det er ikke lett å bli trygg på at det jeg har oppnådd

er noe som vil vare livet ut.

Det er også vanskelig å godta at jeg må være streng med

meg selv hver eneste dag, for å beholde det jeg har fått.

For jeg ønsker å leve jeg også.

Ikke ha sterke begrensinger rundt meg.

Men jeg vet at jeg ikke har kontroll over inntaket.

Så jeg må ha grenser i forhold til dette.

Mange som går opp og ned i vekt hele tiden,

forstår ikke dette helt.

De kommer i mål, og så slipper de opp på vanene.

Da fyker vekten tilbake til start.

Man får ikke både lav vekt og ubegrenset med mat

på samme tid.

Etter hver vil jeg jo bli trygg på at jeg vil beholde dette,

men dette er noe som tar tid.

 

FROKOST:

Proteinrundstykke med 1 stekt egg og 6 oz frukt.

 

Protein rundstykker :

1 boks mager cottage cheese.

10 oz havregryn.

3 egg.

1 ts salt.

1 ts bakepulver.

 

Mos deigen lett med stavmikser.

Del deigen i 10 runde baller,

med våte hender.

Du kan strø noen valmue frø på toppen om du ønsker.

Stekes på 225 grader i 25 min.

 

VEDLIKEHOLD:

1 egg, 2 oz skinke, bacon eller pølse. 1 proteinrundstykke.

 

MIDDAG:

 

VEDLIKEHOLD:

1 oz havregryn i bunnen.

 

Klem J.

 

#lettereliv #nedivekt #overvekt #vinneoverovervekten #vektnedgang

#vekttap #livetsomslank #mittliv #livsstil #livsstilsendring

#lykkelig #klaregrenser #sunnmat #suntoggodt #sunnfrokost

#proteinrundstykker #sunnlunsj #tomatsuppe

#sunnmiddag #pizza #pizzautenmel #sunnpizza

#nydeligmat #utensukkerogmel #utenmelogsukker

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg