ØKT AKTIVITET KAN SKAPE TRØBBEL

Kjære leser.

De siste ukene har jeg økt aktivitets nivået mitt gradvis.

Jeg startet med yoga noen dager i uken.

Har økt til lengre økter på yoga matten og

økt intensiteten i håndball, sykling og svømming.

Men det er ikke bare enkelt å øke aktiviteten.

Jeg kjenner sulten med en gang jeg begynner.

Det er som en refleks i hjernen.

 

Sulten kommer snikende, med sin overbevisning.

Jeg har jo vert flink. Jeg har jo minst forbrent 500 kcal.

Ja sulten kan få den sterkeste til å bli gal.

Hadde dette vert for ett år siden hadde jeg ikke hatt

noen for for viljestyrke til å stå i mot.

Derfor har jeg vert ganske lat de to siste årene.

Jeg vet jo at trening lett kan føre til sprekk i maten.

Men ønsket om en fastere og lettere kropp er der.

Jeg ønsker å bli sterkere, raskere å få bedre kondisjon.

Det kommer ikke av seg selv.

Men jeg må passe godt på! For slipper jeg taket på sulten,

vil den vinne over meg. Og jeg vil gå på en smell.

 

FROKOST:

Proteinrundstykke med 2 oz fiskekaker:

1 boks mager cottage cheese.

300 g havregryn.

3 egg.

1 ts salt.

1 ts bakepulver.

Mos deigen lett med stavmikser.

Del deigen i 10 runde baller,

med våte hender.

Du kan strø noen valmue frø på toppen om du ønsker.

Stekes på 225 grader i 25 min.

 

LUNSJ:

 

MIDDAG:

Villtgryte:

 

4 oz stekt finnbiff.

10 oz stekte grønnsaker (villtblanding eller wok blanding)

Stek kjøttet og grønnsakene godt sammen.

Tilsett villtrkrydder og 2 oz mat fløte.

Kok godt sammen.

 

Klem J.

 

#sunnmat #sunnfrokost #proteinrundstykker

#sunnlunsj #løksuppe #sunnmiddag

#villtgryte #sundtoggodt #brightlines

#spisdegfri #nedivekt #vektnedgang #vekttap

#lettereliv #lett #livsstil #livsstilsendring

#spisdegfri #brightlineeating #klaregrenser

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg