NÅR HVERDAGEN INNHENTER DEG

Kjære leser.

For ett år siden var jeg som en nyforelsket i

forhold til denne livsstilen.

Jeg kunne ikke tenkt meg en bedre livsstil for meg.

Men hverdagen innhenter oss alle.

Det kommer dager der de grunnleggende behovene ikke

er helt dekket.

Mangel på søvn, stress eller en diskusjon med noen,

kan gi deg utfordringer.

For meg var det også slik.

Det er da du virkelig blir satt på prøve.

Det er da du må være trygg nok på deg selv og dine

valg for å ikke gå på et solid mat gilde.

Og om du havner utpå, ja så krever det så vanvittig mye

å hente seg inn igjen. Men det er ikke umulig.

Det handler vel bare om å være menneskelig.

Å godta at vi gjør feil. At vi ikke alltid får nok søvn

eller har et 100 % harmonisk liv.

Feil er feedback på at noe må endres.

Denne livsstilen har lært meg at med glede, kjærlighet

og nok omsorg er alt mulig!

Om det blir et skritt tilbake innimellom, så aksepterer jeg det.

For alle skrittene jeg beveger meg fremover er de som betyr noe.

 

FROKOST:

Yoghurt naturelle:

3 oz jordbær.

3 oz banan.

1 oz havregryn.

8 oz yoghurt naturelle.

 

LUNSJ:

ROTIHOP:

4 oz kjøttpølse.

10 oz grønnsaker som jeg har stekt godt i 0,5 oz olje.

brokkoli, gulrot, kål, løk, blomkål, erter og mais.

Grillkrydder.

Stek alt godt sammen.

 

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt potet stekes sammen med det andre.

 

MIDDAG:

Pasta carbonara:

10 oz squash som er strimlet og

kokt 1 min i salat vann og sil av.

 

2 oz stekt bacon og strimlet skinke.

2 oz matfløte.

1 oz ost.

Stek bacon og skinke i en stekepanne, tilsett fløten.

Kok den inn og krydre det hele med salt og pepper.

Tilsett osten rett før servering.

 

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt byggryn blandes i carbonara sausen.

Den kan bli litt tykk da,

så da sper jeg den med litt vann fra squashen.

 

Klem J.

 

#sunnmat #sunnlivsstil #glede #lykke #kjærlighet

#omsorg #sunfrokost #yoghurtnaturelle #sunnlunsj

#rotihop #pyttipanne #sunnmiddag #pastacarbonara

#squashpasta #squashspagetti #matforhjernen

#livsstil #livsstilsendring #utensukkerogmel

#utenmelogsukker #brightlines #brightlineeating #lettereliv

#spisdegfri #nedivekt #vektnedgang #vekttap #weightloss

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg