MISTET 43 KILO PÅ 10 MÅNEDER….

Kjære leser.

 

Det er skremmende å se på gamle bilder.

Det er som om jeg ser på en annen person.

Jeg føler meg så annerledes, så mye mer lykkelig.

Jeg skal aldri tilbake der.

Folk spør meg hver dag, hvordan jeg klarte å motivere

meg selv til å gå ned i vekt og holde dietten.

Hva er liksom den hemmelige ingrediensen…

Det er ingen hemmelighet.

Jeg bestimmte meg for at nå var det nok.

Jeg nektet å ta et eneste åndedrag i den gamle kroppen.

Jeg skulle føle meg bedre. Det var ikke snakk om noe annet.

OG jeg hadde troen på dietten.

For har du ikke troen på dietten, vil den aldri virke.

Hvis du starter med å lage unnskyldninger til å jukse,

ja så er du ikke klar. Da er det kanskje noe som gjør at

du heller velger å være overvektig.

Du velger det selv.

Ja det var vondt å akseptere, men jeg valgte det selv.

Jeg valgte å spisse den maten, jeg valgte å ha den

livsstilen jeg hadde.

Det var ikke det at jeg ikke hadde tid eller energi.

Alle har like mye tid og energien mister du på grunn

av den usunne maten kroppen må jobbe med….

Kanskje ikke direkte, men vi kan jo late som.

Ønsker du endring, så må du faktisk endre det som

skjer mellom ørene.

Jeg kan coache deg på dette.

Send meg en melding så setter jeg deg opp på

en uforpliktet samtale, helt gratis.

 

FROKOST:

Riskjeks med ost:

4 stk riskjeks med 2 oz ost.

2 oz salat og paprika.

4 oz banan.

 

LUNSJ:

OMELETT:

2 egg vispes sammen og stekes i en varm stekepanne.

legg 1 oz ost inni og brett den sammen.

servert med 10 oz salat.

jeg hadde 2 oz vannmelon i salaten.

 

MIDDAG:

Stekt makrell:

4 oz makrellfilet som jeg steker i salt og pepper.

4 oz agurksalat av eddik, sitron og vann.

3 oz salat.

3 oz stekt løk.

2 oz drømmelett rømme.

 

 

Klem J.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg