LYKKELIG I EGET HODE!

Kjære leser.

Hva hjelper det vel å ha en kropp som ser grei ut om

man ikke har det bra ut inne i hodet.

Det hjelper heller ikke å ha ting rund seg som ser bra ut

om man går konstant med vonde og negative tanker.

Det å kvitte seg med ting i livet som gjør en ulykkelig,

er en prosess. Noen bruker mange tiår på å finne

de tingene i livet som gjør dem glade. Skikkelig glade.

De tingene som får blodet til å bruse og smilet til å gå rundt.

De tingen som kan kjennes som lykke i hver celle.

I denne lykkerusen finnes alt av gode ideer og opplevelser.

Jeg omgir meg ned ord, sitater og handlinger som gjør meg glad.

Mange av oss vil aldri gjøre noe med det.

De vil gjøre det samme som i går, tenke det samme

som i går og være like lykkelig som i går.

Uten å forstå hvorfor ting hele tiden er på samme nivå.

Det å forstå at vi alle er utstyrt med verktøy som kan føre oss

inn i gode følelser og opplevelser, er vanskelig for mange å se.

Det skal ikke så mye til, bare en liten handling hver dag vil føre deg

nærmere. En lite endring i fokus tar deg nærmere din lykke.

Mitt første skritt var å finne ting i livet som gjør meg glad.

Ting som får meg til å le. Jeg sørger for å le hver dag.

Jeg passer på at jeg kjenner det  i hele kroppen,

at dette er bra for meg. Så skriver jeg det ned og minner

meg selv på det når jeg får negative følelser.

 

FROKOST:

Havregryn og yoghurt naturelle:

1 oz havregryn.

8 oz yoghurt naturelle.

6 oz frukt og bær.

 

LUNSJ:

 

MIDDAG:

KLEM J.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg