LO PÅ MEG MUSKELSTREKK AV DAGFINN LYNGBØ

Kjære leser.

Jeg har som mål å gjøre noe gøy hver dag.

I går tenkte jeg å bruke tiden min til noe morsomt.

Så dukket Dagfinn Lyngbø opp på skjermen min,

med “supersmud”.

Ikke nok med at jeg jeg holdt på å falle ut av sofaen,

av latter flere ganger, men jeg lo så kraftig at jeg strakk

en magemuskel… Er det mulig liksom…

Det er lenge siden jeg har ledd så mye.

Jeg glemmer faktisk at det er livsviktig.

Det frigjør stoffer i hjernen som er viktige for et godt liv.

 

Hver dag trenger vi å gjøre noe gøy.

Vi trenger faktisk å gjøre ting som gir oss glede.

Mange sier at de ikke har tid, eller er for stresset.

Men det er akkurat derfor du trenger å sette av tid

til gøy. Hopp i søledammer, løp vilt i skogen,

sett på høy musikk å rist løs, le så tårene triller.

Dette gir en følelse av glede, lykke og omsorg til seg selv.

Det gir en tilstand der du kjenner glede,

en tillstånd du bør gjøre mest mulig.

Det er der vi er mest effektive.

Vi alle vet at når vi er sur og irritert,

så blir ting ikke så veldig bra.

Derfor passer jeg på at jeg hver dag får et innspill

av glede, lykke og latter. Om jeg er litt sur og vrang så gjør

jeg noe som gir meg glede. Som å sette på “supersmud” 

å la latteren ta over.

 

FROKOST:

Proteinrundstykker:

1 boks mager cottage cheese.

250 g havregryn.

1 ts salt.

1 ts bakepulver.

3 egg.

Bland alt godt sammen i en kjøkkenmaskin eller

med en håndmikser.

Del deigen i 9 deler. Stek på 225 grader i 25 min.

 

LUNSJ:

Kylling gryten fra i går.

Jeg bare elsker denne gryten.

Jeg veier opp 15 oz gryte og serverer den med

4 oz kokt ris på vedlikehold.

Vei opp 13 oz gryte om du er på vektnedgang.

servert med 2 oz blomkålris.

Den kan spises kald og varm. Like god.

 

MIDDAG:

Klem J.

 

#brightlineeating #standup #latter #glede #spisdegfri

#lettereliv #livsstil #livsstilsendring

#utensukker #utenmel #utensukkerogmel

#utenmelogsukker #sunnmat #sunnfrokost

#sunnlunsj #sunnmiddag

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg