LIVSSTILSCOACHEN JEANETTE

Kjære leser.

 

Livet må synke litt inn rett og slett.

Grunnen til dette, er at jeg den siste tiden har hatt

mye nytt og spennende i livet.

Jeg har før skrevet mye om hvordan jeg fyller livet

med mye glede og latter.

At jeg finner løsninger i stede for å finne problemet.

I gjennom reisen min ned i vekt lærte jeg fort at jeg

ble nødt til å ta tak i det som ligger bak overvekten.

Derfor startet jeg på et coaching kurs.

Der lærte jeg først å fremst å coache meg selv.

Men også hvordan jeg kan hjelpe andre til å oppnå

samme resultater som meg.

La meg også tilføye, at jeg har hatt verdens beste lærer.

FY FLATE FOR EN DAME!

Hun har endret livet mitt!

Vist meg veien hit jeg er i dag. Selv hr jeg gjort jobben.

Men når noen viser retning, er det lettere å finne frem.

Det å endre livsstil handler som hele menneske.

Det handler i bunn og grunn ikke så mye om hvilken diett

du velger eller kostholdsregime du følger.

Det handler som sammensettingen.

Jeg klarte å legge om til en livsstil uten sukker og mel,

men det er ikke alle som er villige til det.

Da kan det være andre livsstiler som fungerer bedre.

Det viktige er å ta vare på innsiden parallelt med utsiden.

Og nå har jeg verktøyene til å hjelpe meg selv og andre

på denne fantastiske reisen som heter livet.

 

FROKOST:

Havregrøt i solen:

6 oz melk.

1 oz havregryn.

6 oz banan.

Litt kanel.

 

melk og havregryn kokes sammen.

Toppet med banan og kanel.

 

LUNSJ:

OMELETT:

2 egg vispes sammen.

1 oz ost.

10 oz salat.

6 oz vannmelon i salaten.

 

Stek eggene med ost inni og brett den sammen.

Server med en salat av eget ønske.

 

MIDDAG:

Kjøttdeig og grønnsaker:

4 oz stekt kjøttdeig.

10 oz amerikansk blanding og stekt løk.

1 oz ost.

Stek kjøttdeigen å vei den opp.

Stek grønnsakene og vei opp 10 oz.

Stek så dette godt sammen krydret med grillkrydder.

Ost over og gratiner i ovnen på 225 grader i 5 min eller

30 sekunder i mikroen.

 

KLEM J.

 

2 kommentarer
    1. Hei
      Så artig å lese at du har funnet en ny vei i livet! Du kommer til å briljere som coach etter hva jeg har sett i forumene. Ingen tvil!! 💪🏼💪🏼💪🏼
      Har savnet dine innspill i SDF, og ser nå at du har vært opptatt med etterutdanning! Knall bra!!
      Spiser du enda etter vektnedgangsmengdene eller er du på vedlikehold?
      Uansett – du ser smashing ut!!
      God klem fra Jeanette ♥️

      1. Hei.

        Takk frøken.
        God å høre at du har troen på meg 😀
        Send meg en melding på fb. så kan vi ta en prat etter gammelt.

        Jeg er på vedlikehold. Har vert det i ett år nå.

        Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg