LIVET SOM BLE SNUDD PÅ HODET!

Kjære leser.

 

Når jeg sitter å reflekterer over hvordan livet mitt har

forandret seg de siste årene, kan jeg bli litt satt ut.

Alle tror at det er den ytre delen av meg som er mest forandret.

Men det er bare blitt en bonus.

Den virkelige endringen er den inni meg.

Jeg kunne tidligere tro på tankene mine om at jeg

var udugelig, dum og mindre intelligent. Siden jeg ikke

klarte å kjøre en slankekur i m er en 3 sekund.

Men ingen av de tankene var faktasetninger.

Når jeg nå har endret tankene mine som gjorde meg

nedbrutt, trist og negativ, til tanker om at jeg er god nok,

jeg er fin nok og jeg er veldig verdifull, er det som om det

ikke lenger er plass til det negative og triste.

Det flyter bare videre, som gamle uvaner jeg har kvittet meg med.

Det gjør det også lettere å lytte til mine egne behov.

Når jeg lytter til mine behov og ønsker skinner jeg igyjnnom.

Ja meg som menneske.

Og meg som menneske fortjener å komme frem,

i stede for å bli gjemt vekk og trykket ned.

Da kan jeg være den ekte meg.

Å gi kjærlighet til seg selv, er det viktigste du kan gjør for deg selv.

 

FROKOST:

Proteinrunstykke som ostesmørbrød:

 

1 rundstykke delt i to.

0,5 oz skinke og 0,75 oz ost.

Pizza krydder på toppen.

Stekes på 225 grader i ovnen.

Ca 8 min.

 

 

LUNSJ:

Grillmat:

 

4 oz grillet pølse.

4 oz guacamole laget av halvparten løk, halvparten avokado,

sitron, salt og pepper.

6 oz salat.

2 oz rømme.

 

MIDDAG:

Laks i folie:

 

4,5 oz rå laks legges i aluminiumsfolie sammen

med 5 oz løk, gulrot, erter, mais, sitron, salt, pepper og 1 ts rømme.

Pakk dette godt sammen og sett dette på grillen i 12-15 min.

 

Serveres med 3 oz salat, 2 oz guacamole og 1,5 oz rømme.

 

KLEM J.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg