LEVER DRØMMEN OM Å VÆRE NORMALVEKTIG

Kjære leser.

Jeg må fortsatt knipe meg i armen hver dag ,

for å forstå at dette er virkelig.

Tenk at jeg på 10 måneder skulle gå ned 43 kilo.

At jeg nå sitter her 1 år etter og fortsatt er normalvektig.

Det føles hop ikke så lenge siden jeg var forlover for en

av mine beste venninner, og hadde problemer

med å få på meg en kjole i den største str som den fantes i.

Eller da jeg arrangerte utdrikningslag for en annen venninne

og så bildene dagen etter, skamfull og trist.

Det er nesten utrolig at dette skulle være mulig!

Men det er det. Og jeg er taknemmlig for hver eneste

dag jeg har i denne kroppen.

Det å våkne hver dag å faktisk være glad i seg selv og den

jeg har blitt på denne reisen, er unikt!

Jeg skulle så gjerne ønske at flere hadde fått oppleve dette.

Fått oppleve mestringen og lærdommen som ligger i

det å legge om livsstilen sin. Alt handler ikke om vekt,

men om hvordan du gjør små endringer i livet for å

få det bedre med deg selv.

Bestemme seg for at dette skal jeg gjøre, og så stå for det.

Følge drømmen sin, høre på intuisjonen og oppnå

de ønsker de har i livet.

Det starter med en avgjørelse. Et valg. Et viktig valg.

En avgjørelse som vil endre livet ditt.

For hvem vil du være og hva vil du oppnå?

Er du fornøyd med livet ditt slik det er i dag?

 

FROKOST:

Stekt ris og egg:

 

4 oz ferdig kokt ris.

2 egg.

Stek risen i en stekepanne som har et non stick belegg.

Tilsett 2 sammenpiskede egg og stek dette sammen.

Salt og pepper.

 

LUNSJ:

Pytt i panne med kylling:

 

4 oz stekt kylling.

3 oz løk.

9 oz amerikansk blanding.

1 ss olje.

 

Stek sammen ferdig stekt kylling og grønnsaker.

Krydre med grillkrydder og soyasaus.

Kan spises varm og kald.

 

MIDDAG:

Grillet pølse:

4 oz pølse (uten sukker og mel i de 3 første ingr.)

10 oz salat etter eget ønske.

2 oz rømmedressing (rømme, gressløk og hvitløk)

 

vedlikehold tok jeg 4 oz kokte poteter og blandet sammen

med rømmedressingen og 1 ss purreløk.

 

Klem J.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg