LEO`S LEKELAND SOM OVERVEKTIG

Kjære leser.

Har nettopp landet i sofaen etter en dag i

Leo`s lekeland. Noe jeg ikke angrer et sekund på at

jeg tok meg tid til denne dagen i romjulen.

Det var løping igjennom løyper og moro i flere timer.

Jeg som aldri har turt å ta mange av rutsjebanene,

heiv meg ut i det. Ikke har jeg klatret igjennom parken før heller.

Men jeg sitter nå her å tenker på hvordan det var før.

Hvordan det var å ta med barna på slikt som overvektig.

Jeg kunne jo aldri være med å rutsje i disse rørene der.

Jeg kunne jo ikke gå i nett og på plasser der det var snakk om balanse.

Tenk hvor begrenset og lite tilgjengelig jeg var som mor.

Det handlet jo ikke om at jeg ikke ville, men det handlet om

at det ikke var mulig for meg på grunn av vekten.

Det å nå kunne være aktiv, være med og faktisk passe

i de forskjellige lekene er helt fantastisk.

Jeg skal innrømme at jeg kom der og trodde ikke jeg

kunne være med på så mye. Men så sa jeg høyt til barna

“Jeg passer jo ikke inn der” da satte en mor øynene i meg…

Jeg ble litt satt ut, men jeg forstod at det jeg sa ikke stemte…

Jeg prøvde og joda jeg satte meg ikke fast eller revnet ingen nett.

 

FROKOST:

Proteinrundstykke med ost og skinke.

 

LUNSJ:

Pinnekjøttsuppe:

4 oz kokt pinnekjøtt.

10 oz kokte grønnsaker som gulrot, selleri,

kålrot, løk og purreløk.

Kok grønnsakene møre og tilsett pinnekjøttet.

Snak til med salt, pepper og 0,5 oz smør pr porsjon.

VEDLIKEHOLD:
4 oz kokte poteter.

MIDDAG:

Fiskekarbonade:

4 oz fiskekarbonade som jeg varmer

lett i en stekepanne.

Kutter orm 3 små løk i skiver.

Steker dem godt i en stekepanne.

Veier opp løken og supplerer med råkost salat til

jeg får 10 oz med grønnsaker.

1 oz remulade.

VEDLIKEHOLD:
4 oz stekte poteter.

 

Klem J.

 

#brightlineeating #nedivekt #lettereliv #aktiv #lykkelig #myenedivekt #fortnedivekt

#utenmelogsukker #utensukkerogmel #spisdegfri #livsstil #livsstilsendring

#sunnmat #sunnfrokost #sunnlunsj #sunnmiddag #proteinrundstykker #pinnekjøttsuppe

#fiskekarbonade

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg