KLARE GRENSER PÅ YOGA MATTEN OG I LIVET

Kjære leser.

Jeg er på dag 5 i min 30 dagers utfordring,

på yogamatten.

Stiv og støl etter 4 dager med rå styrke, kjenner

jeg at kroppen jobber med meg i dag.

Litt problemer med et lår, som har plaget meg i hele natt,

men ellers i fin form.

Jeg ble ganske overrasket da jeg kjente at både

armer og legger er blitt mye sterkere og mer tøyelige.

Det beste er at jeg har fått en fin ro inni

meg og kjenner at dette er bra for både hjerne og kropp.

Jeg setter tydelige grenser for

hva jeg klarer og ikke klarer på yoga matten.

Jeg kjenner etter på hva som er bra og ikke bra for meg.

Denne roen tar jeg med meg over til maten og i møte

med menneskene rundt meg.

Jeg er mer tålmodig og åpen for nye ting.

Jeg stresser mindre og jeg føler meg klarere i hodet.

Tilstedeværelse er en ting som er blitt mer tydelig

for meg igjennom disse siste ukene.

Jeg har som mål å gjøre noe gøy minimum 30 min hver dag.

Men det å være tilstede i disse 30 minuttene er like viktig.

Det å faktisk kjenne at her er jeg, dette gjør jeg

og dette er bra for meg. Det å være tilstede med tanker

og ikke la dem flyte til andre plasser er også nytt for meg.

Men en utrolig viktig ting i hverdagen.

 

FROKOST:

Proteinrundstykke med 2 oz leverpostei.

 

LUNSJ:

Enkelt, enkelt, enkelt!!

Pytt i panne:

2 oz kokt skinke.

10 oz grønnsaker.

1 egg.

Grønnsaker stekes sammen.

Tilsett skinke delt i terninger.

Stek dette sammen med grillkrydder.

Tilsett 1 egg og stek dette sammen til egget stivner.

 

VEDLIKEHOLD:

4 oz ris eller kokte poteter som stekes sammen

med grønnsakene.

 

MIDDAG:

 

Klem J.

PS: Takk til alle som har sendt meg fine meldinger

de siste døgnene. Jeg savner dere alle.

Skulle så gjerne fått fulgt dere videre.

Felleskap betyr alt!

 

#yoga #sunnmat #sunnfrokost #proteinrundstykker #sunnlunsj #pyttipanne

#sunnmiddag #laksegryte #matmedmening #nedivekt #vektnedgang #godhelse

#sunnkropp #brightlineeating #spisdegfri #stressmestring #utensukkerogmel

#utenmelogsukker #bevegelse #happythinandfree

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg