JEG KUNNE LATT MEG KNEKKE!

Kjære leser.

Den siste tiden og det siste året har vert

mye opp og ned.

Som ellers i livet mitt har det blitt to skritt frem og

ett skritt tilbake hele veien.

Men det går fremover hele veien.

Mange situasjoner det siste tiden kunne

satt meg tilbake ganske mange år.

Situasjoner jeg rett og slett trodde jeg skulle

slippe på dette punktet i livet.

Mennesker som viser sitt sanne ansikt.

En viktig lærdom jeg tar med meg inn i det neste året

er at, hvis det gir meg en dårlig magefølelse,

ja da er det ikke en god ide.

Men kjenner jeg at magefølelsen er god ja da

må jeg ikke stoppe opp, da kjører jeg på.

Vi møter mange mennesker på vår vei.

Noen som gir og noen som tar.

Derfor er det viktig å få renset ut de ugress

som finnes, før de sprer seg for mye.

Heldigvis har denne livsstilen og jobben med

meg selv igjennom 1 og et halv år betalt seg godt.

Jeg står stødigere enn noen gang.

Sterkere enn jeg hadde trodd.

Det viser bare at mine følelser og mitt humør ikke

skal påvirkes av andres følelser, begrensinger eller meninger.

At det å nullstille seg fungerer.

Det å overføre det til maten er også virkningsfullt.

For det å kunne nullstille seg etter en bom,

det er avgjørende for om vi lykkes.

 

FROKOST:

Her er en herlig blanding av mye godt.

1 proteinrundstykke delt i 4. Med litt forskjellig godt på.

 

LUNSJ:

VEDLIKEHOLD:

1 protein rundstykke og 1 egg eller 2 oz skinke/pølse.

 

MIDDAG:

Indrefilet av svin:

Stek hele indrefileten i en varm stekepanne.

Pakk indrefileten inn i aluminiumsfolie og legg den i

ovnene på 150 grader i 35 min.

5 oz sellerirot i terninger og legg den i en ildfast form.

Ha over 1 oz matfløte 1/2 ts salt og 1/2 ts hvitløkpulver.

1 oz ost på toppen. Stek på 225 grader i 35 min.

Vei opp 3,5 oz kjøtt.

Kok grønnsaker og vei opp 5 oz.

 

VEDLIKEHOLD:

10 oz kokte grønnsaker.

4 oz potet med fløte, ost, salt, pepper og hvitløkpulver.

225 grader i 35-40 min i en ildfast form.

 

Klem J.

 

#brightlineeating #lettereliv #livsstil #livsstilsendring #spisdegfri #proteinrundstykker

#tomatsuppe #utenmelogsukker #utensukkerogmel #indrefilet #svinindrefilet #indrefiletsvin

#nedivekt #myenedivekt #fortnedivekt #sunnmat #bramat #sunnfrokost #frokost #sunnlunsj #lunsj #sunnmiddag #middag #happythinandfree

4 kommentarer

Siste innlegg