Jeg har plutselig blitt mamma igjen!

Kjære leser.

For noen døgn dette har vert.

Alt startet på fredag, da jeg fikk låne to nydelige valper.

Lørdag kom broren på besøk, og han blir boende.

Jeg er totalt forelsket og elsker det å være mamma til denne

nydelige skapningen.

Jeg blir fyllt av glede og kjærlighet, rundt Charlie som han heter.

Glede jeg tar med meg i alle relasjoner og oppgaver i livet rundt.

Jeg som er så allergisk som jeg er, har funnet en rase jeg tåler.

For jeg har brukt mye tid på å finne den rette hunden til vår familie.

Det var viktig for oss å finne en hund som passer for oss, en hund

som vi er sikker på at vi kunne ta vare på hele dens liv.

Den gleden dyr kan gi er utrolig spesiell.

Jeg ler så jeg gråter mange ganger for dagen.

En liten valp som gjør mye moro og bare sprer glede fra

første sekund de åpner øynene.

Denne gleden jeg går rundt med sprer seg til andre deler av livet.

Jeg bruker den aktivt til å holde meg i godt humør.

For sant skal sies, livet er så utrolig mye lettere når vi er i godt humør.

Jeg merker at alt går så lett og ingen ting er vanskelig.

Jeg kan klare hva jeg vil i livet, for når gleden er med meg er alt mulig.

 

FROKOST:

Proteinrundstykker med 1 oz skinke og 0,5 oz ost.

 

1 boks mager cottage cheese.

10 oz havregryn.

3 egg.

1 ts salt.

1 ts bakepulver.

 

Mos deigen lett med stavmikser.

Del deigen i 10 runde baller,

med våte hender.

Du kan strø noen valmue frø på toppen om du ønsker.

Stekes på 225 grader i 25 min.

 

LUNSJ:

Kyllingsalat:

 

10 oz salat, tomat, agurk og tomat.

4 oz stekt kylling.

2 ss soyasaus.

0,5 oz olivenolje.

 

MIDDAG:

Klem J.

 

#nyhund #forelsket #maltipoo #livsstil #livsstilsendring

#livetmedhund #sunnmat #sunnfrokost #proteinrundstykker

#sunnlunsj #salat #kyllingsalat #sunnmiddag #squashlasagne #lasagne

#utensukkerogmel #utenmelogsukker #spisdegfri #brightlines

#brightlineeating

 

2 kommentarer
    1. Gratulerer så kjempe mye!!! Kan jeg spøre hvilke rase han er? Er selv allergisk. Vil tro du får mye glede og fokus på denne skjønne hvalpen fremover!!! Dette var en veldig god tanke for meg selv senere 🙂

      1. Tusen takk. Han er blanding mellom Malteser og Puddel. Maltepoo som de kalles. Det er kjedelig med allergi. Har aldri hatt kjeledyr før. Heldigvis er Charlie en hund jeg ikke reagerer på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg