HVOR FORT KAN JEG GÅ NED I VEKT?

Kjære leser.

For et år siden fikk jeg en melding fra

en meget fortvilet dame.

Hun hadde et stort ønske om å gå ned i vekt,

men hun skulle ned så mye at hun ikke helt klarte

å se for seg noen gang å komme i mål.

Hennes største utfordring var å ta tiden til hjelp.

Noe jeg ofte får tilbakemelding på.

Mange av dem som kontakter meg lurer på hvor

fort de kan gå ned i vekt.

Jeg kunne kjenne smerten hennes bare ved

å lese ordene hennes. Men det hjelper jo ikke henne.

Ved å synes synd på henne vil jeg bare bidra til å holde

henne fast der hun er i dag.

I stede viste jeg henne hva jeg har fått til.

Hvordan jeg har gjort det.

I går fikk jeg en ny melding fra denne damen.

Hun har på litt over ett år gått ned 48 kilo.

Hun er endelig der hun drømte om å være.

Takket meg for å ha gått veien foran henne,

delt min erfaring og mine oppskrifter.

Jeg gikk ned 43 kilo på 10 mnd.

Denne damen gikk ned 48 kilo på 13 mnd.

Ja det er mulig. Det er mulig så lenge du ønsker det.

FROKOST:

Frokostmuffins:

1 oz linfrø.

2 oz havregryn.

3 oz melk.

6 oz most banan.

1 oz nøtter.

2 egg.

1 ts bakepulver.

1 ts kanel.

Bland dette sammen, stekes på 200 grader i 30 min.

6 store former eller 12 små. Til 2 frokoster.

Husk 3 oz banan eller frukt ved siden av eller på toppen

 

LUNSJ: 

 

Blomkålsuppe:

10 oz blomkål.

8 oz melk.

1 oz fløte.

Kok blomkålen i melken og litt vann.

Ta av et par blomkålbuketter til servering.

Mos resten av suppen med stavmikser.

Tilsett salt, pepper og fløte.

Kok inn og servert med blomkålen satt til side.

VEDLIKEHOLD:

4 oz mel, resten vann. 1 protein rundstykke.

MIDDAG:

Biffsnadder:

7 oz gulrot, brokkoli, blomkål, løk og paprika.

3 oz valgfri salat

Stekt i en stekepanne.

Tilsatt 4 oz stekt kjøtt.

2 ss soyasaus og 1 oz fløte.

 

 VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt ris eller stekte poteter.

 

Klem J.

 

#lettereliv #klaregrenser #livsstilsendring #livsstil #nedivekt

#vektnedgang #sunnmat #sunnoggodmat #sunnfrokost #sunnlunsj

#sunnmiddag #spisdegfri #brigthlines #brightlineeating #utensukkerogmel

#utenmelogsukker #happythinandfree #endagomgangen #ondayattime

 

2 kommentarer
    1. Hei! Takk for fin blogg!
      Jeg lurer på om proteinrundstykkene er på vedlikehold? Jeg er snart der, og de har jeg lyst på!! På blomkålsuppe di, under vedlikehold, står det 4oz mel?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg