HVA SPISER EN SYK SLANKER

Kjære leser.

Det er ikke ofte jeg er skikkelig redusert.

Men de siste ukene har kroppen stoppet litt opp.

Vær skiftet og mye stress fører ofte til litt mindre

samarbeidsvillig kropp.

På de verste dagene spiser jeg frokostmåltidet

til alle måltid. Men jeg prøver å unngå dette over flere dager.

Da har jeg er del mat nesten klart i frysen.

Jeg sikrer meg litt med å lage opp en del supper

og gryteretter, som jeg har i fryseren.

Frokosten som jeg kan spise flere ganger om dagen uten

å få problemer, er havregrøt med banan og kanel.

Den metter godt og gir den energien kroppen trenger.

Men etter en tid vil kroppen trenge næringen fra grønnsaker.

Da er det enkelt å lage grønnsaksuppe, løksuppe, tomatsuppe,

blomkålsuppe, asparges suppe eller kjøttsuppe.

Jeg kan godt spise suppe både til lunsj og middag disse dagene.

Suppene kan lett fryses og tines. Men pass på at suppene

passert på melk og fløte blir godt nedkjølt før du fryser den.

Da slipper du å oppleve at den blir kornete og krystallisert.

 

FROKOST:

#Bananpannekaker: 

1 egg.

30 g havregryn.

90 g melk.

120 g banan.

1 ts bakepulver.

Bland alt godt med en stavmikser.

Stekes på en steketakke eller i en god stekepanne.

Se videoen ved å tykke på “bananpannekaker”.

Serveres med 30 g yoghurt naturelle og 60 g banan.

 

LUNSJ:

MIDDAG:

Klem J.

 

#letterliv #lykkelig #matsomsyk #sunnmat #sundtoggodt

#sunnfrokost #bananpannekaker #etletterliv #sunnlunsj

#blomkålsuppe #sunnmiddag #gryterett #utenmelogsukker

#utensukkerogmel #spisdegfri #brightlineeating #brightlines

#klaregrenser #suppe

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg