Hemmeligheten til et godt liv…

Kjære leser.

I alle år har jeg virkelig trodd på det at å tenke seg positiv, er nøkkelen til lykke.

At jeg bare må fokusere på å endre tankene mine.

Men det jeg da glemmer er jo å faktisk kjenne på det gode i livet. Det positive.

Det er umulig å tenke seg lykkelig.

Det er umulig å fokusere seg lykkelig.

Før du når målet er du utslitt og utmattet.

 

Jeg har fått høre så ufattelig mange ganger at jeg

bare må tenke mer positivt… jeg må bare fokusere på å klare å være positiv. Har det virket? NEI…

Det virket ikke før jeg satte meg ned og tok en time oute.

Jeg sluttet å bekymre og irritere meg over fortid og fremtid. Jeg har kun dette øyeblikket. Og når jeg er tilstede i dette øyeblikket, kan jeg kjenne på de ekte gode og nydelige følelsene jeg har.

Og da klarer jeg å se livet med rosa briller. Jeg er da åpen for mer glede, positivitet og kjærlighet.

Det fører med seg drømmer jeg ikke trodde var mulig. En følelse av takknemlighet til livet og hele skaperverket ❤️

Det sies at om du sår positivitet, er det det som gror. Og det å virkelig føle på alt det gode livet faktisk gir smitter over på alle områder i livet.

Men ulykker kommer sjelden alene er fakta!

Men det er kun på grunn av innstillingen vi har til det. Når noe dumt skjer så klager, irritere eller blir vi sint, da får vi bare mer av det negative… altså flere negative beskjeder.

Å lære å snu en dårlig situasjon til noe bra er ingen kunst. Vi alle kan bestemme hva vi skal føle når vi står i enhver situasjon. Du MÅ ikke føle deg trist selv om det har hendt noe trist. Den følelsen velger du helt selv.

 

FROKOST: 

Havregrøt: 

1 oz havregryn.

8 oz melk.

6 oz banan.

Kanel.

Kok sammen havregryn og mel.

Topp med banan og kanel.

 

LUNSJ:

Kjøtt og bønnegryte:

3 oz stekt kjøttdeig.

1,5 oz kokte brune bønner.

2 oz løk.

2 oz mais.

2 oz gulrot.

6 oz hakkede tomater.

2 oz salat.

1 oz avakadomos.

 

Stek kjøtt og vei det opp.

Tilsett grønnsakene, bønnene og 1 oz vann.

Kok/stek dette godt sammen.

Regn sammen alle ingrediensene og vei opp hele

retten. Jeg manglet 2 oz.

Så da ble det 2 oz grønnsaker som salat ved siden av. Avokadoen moser jeg i en hurtighakker med litt

løk og sitron.

 

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt ris eller stekte poteter.

 

MIDDAG: 

Laksetaco: 

4oz stekt laks i terninger, krydret med taco krydder.

2 oz avakado.

5 oz salat.

1 oz mais.

1 oz agurk.

1 oz tomat.

2 oz drømmelett rømme.

 

VEDLIKEHOLD: 

4 oz kokt ris eller stekte poteter.

 

Klem J. 

 

#hemmelighetentillykke #lykkelig #glede #omsorg

#kjærlighet #love #lovemylife

#sunnmat #sunnlivsstil #livsstilsendring

#livsstil #nedivekt #vektnedgang #vekttap

#spisdegfri #brigjtlines #brightlineeating #weightloss

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg