GODE TING KOMMER SJELDEN ALENE

Kjære leser.

Den siste tiden har vert fylt med mye positivt.

Jeg er inne i en utrolig bra flow.

Helsen er avklart, ny jobb og ikke minst nye oppdagelser

på coach mentor kurset jeg går på.

Hos meg kommer ting sjelden alene.

De siste dagene har nesten vert som en drøm.

Alt jeg har jobbet for i mange år, har plutselig ordnet seg.

Ønsker og drømmer oppfylles.

På samme måte som med vektnedgangen, er jeg

nødt til å ta en dag om gangen. Her og nå.

Jeg som trodde jeg visste hva tilstedeværelse var,

har oppdaget at jeg ikke har vert tilstede i livet mitt på mange år.

Jeg detter fort vekk i tanker om fremtid og fortid.

Jeg fokuserer på alle andre ting enn det som skjer her og nå.

Effekten av dette er jo at jeg ikke har klart å være tilstede,

for meg selv og dem rundt meg.

Det å oppdage dette er en utrolig befriende følelse.

Jeg lever innenfra og ut, i stedet for utenfra og inn.

Den ekte meg får plass. Hvis ikke det er frihet så vet ikke jeg.

 

FROKOST:

Proteinrundstykke med 0,5 oz ost og 1 oz skinke.

 

LUNSJ:

Spagetti og kjøttsaus:

 

Squash kuttes i strimler eller strimles i en maskin

som gjør det for deg.

Kok opp vann og la squashen trekke i annen i 2 min.

sil av og krydre med litt salt.

Vei opp 3 oz squash.

Stek kjøttdeig, vei opp 4 oz pr porsjon,

tilsett 2 oz løk og 7 oz hakkede tomater.

kok dette godt sammen og smak til med salt,

pepper og pizzakrydder.

serveres med 1 oz ost på toppen.

 

VEDLIKEHOLD:

2 oz stekt kjøttdeig i stedet for 4 oz, 1 proteinrundstykke.

MIDDAG:

Kyllingsnadder:

 

4 oz stekt kyllingfilet eller saltkjøtt av kylling.

Stek dette sammen med 10 oz wok grønnsaker.

Krydre med grillkrydder.

Kok inn med 1 oz fløte eller 2 oz mat fløte.

 

VEDLIKEHOLD:

4 oz stekte poteter.

 

Klem J.

 

#sunnmat #sunnfrokost #sunnlunsj #sunnmiddag #proteinrundstykker

#squashspagetti #spagettiutenmel #kyllingsnadder #suntoggodt

#vekttap #vektnedgang #nedivekt #livsstilsendring #livsstil

#detgodeliv #sunnlivsstil #spisdegfri #frihet #happythinandfree #weightloss

#brightlines #brightlineeating #utensukkerogmel #utenmelogsukker

#nyjobb #sunnkokk #sunnmatlaging #sunninspirasjon #motivasjon #inspirasjon

6 kommentarer
    1. Du er til stor inspirasjon for meg i dette BLE-livet! Tusen takk for det du deler, både tanker og digge oppskrifter!! 🤩🤩🤩

    2. Hei:)
      Jeg har i den siste måneden lest bloggen din, og er så glad på dine vegne. 🙂

      Oppskriftene dine er helt supre🤘🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg