FØRSTE JUL SOM NORMALVEKTIG!

Kjære leser.

Så sitter jeg her igjen. Ett år har gått.

Ett år siden sist jul. Jeg bare elsker julen.

I år mer enn noen gang.

Samholdet, vennskap og å være sammen.

I julen tar vi vare på hverandre og ser hverandre.

Men jeg har aldri tidligere vert så lite opptatt

av mat og det som står på bordene.

Det er ganske befriende å ha det slik, etter tiår med

jag etter neste godbit.

 

Jeg har oppdaget hvor fantastisk det er å ta

på meg kjolen jeg kjøpte for noen uker tilbake,

som ser like fantastisk ut enda.

Det at alle klærne jeg har i skapet er klær jeg liker,

klær som passer og ikke minst klær jeg føler meg bra i,

det er en følelse jeg ikke har hatt før. Jeg som lett kunne

bruke flere timer på å finne klær som passet.

Jeg som kunne gråte av frustrasjon over

at ingen av klærne så bra ut på meg. Dette er befriende!

Det er fortsatt litt rart at alle klærne passer hver dag.

Noe jeg kommer til å bruke tid på å lære meg å forstå.

 

 

ROMJULSMAT:

Frokost:

Proteinrundstykker med 2 oz stekt egg.

 

Lunsj:

Pølse og mos:

Jeg hadde noen pølse rester igjen som jeg stekte lett.

Kokte noen grønnsaker.

Kokte 50/50 sellerirot og blomkål mørt,

most med stavmikser, smakt til med salt og pepper.

Vei opp:

4 oz pølsebiter.

7 oz grønnsaker.

3 oz selleri og blomkål mos.

0,5 oz smeltet smør.

VEDLIKEHOD:

3,5 oz pølser.

10 oz kokte grønnsaker.

4 oz kokte poteter blandet med 1 oz melk, salt og pepper.

0,5 oz smeltet smør.

 

Middag:

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokte poteter.

 

Klem J.

 

#nedivekt #brightlineeating #spisdegfri #lettereliv #sunnmat #normalvektig #sunnfrokost #sunnlunsj #sunnmiddag #rasktnedivekt #happythinandfree #livsstil #livsstilsendring #utensukkerogmel #utenmelogsukker #julemat #romjulsmat

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg