FJELLTUR 50 KILO LETTERE!

Kjære leser.

I dag bare måtte jeg komme meg ut på tur.

Etter 3 dager med gangsperre i leggene fra slalåm

sist helg, så fant jeg ut at jeg må bevege meg litt mer.

Jeg som bor på en plass der turstien er rett utenfor husveggen…

Mulighetene er der, men jeg har utsatt og utsatt.

Det handler nok om at jeg blir veldig sulten og sliten.

Kroppen tåler ikke så mye som jeg ønsker.

Men i dag klarte jeg ikke å holde meg i sofaen lenger.

Så Uburen fikk besøk av en kald frue i dag.

Turen gikk mye lettere enn jeg hadde trodd.

Sist jeg gikk denne turen var jeg 50 kilo tyngre.

Jeg var redd for å skli på stenene på vei, både opp og ned.

Jeg brukte 2 timer opp og 1 time ned.

Da jeg kom på toppen var jeg utslitt og klarte såvidt å løfte beina.

I dag gikk det så lett, jeg jogget store deler av turen.

Hoppet fra sten til sten. Følte meg i toppform.

Det blåste og var is store deler av turen, men det

var helt vanvittig deilig. Det er ganske stor forskjell

å gå på tur nå, enn før.

Jeg er glad jeg ventet til nå med å gå denne turen.

For det tar tid for hjernen å finne balansen i den nye kroppen.

 

FROKOST:

 

Proteinrundstykker med 2 oz leverpostei:

 

Proteinrundstykker:

1 boks mager cottage cheese.

10 oz havregryn.

3 egg.

1 ts salt.

1 ts bakepulver.

 

Mos deigen lett med stavmikser.

Del deigen i 10 runde baller,

med våte hender.

Du kan strø noen valmue frø på toppen om du ønsker.

Stekes på 225 grader i 25 min.

 

LUNSJ:

MIDDAG:

Klem J.

 

#spisdegfri #sunnmat #nedivekt #vekttap #vektnedgang #sunnfrokost

#sunnlunsj #sunnmiddag #proteinrundstykker #kjøttsuppe #laksetaco

#livsstilsendring #livsstil #utpåtur #fjelltur #brightlineeating #brightlines #weightloss

 

4 kommentarer
      1. Her er den norske oppskriften:
        300 g havregryn.
        1 stor boks mager cottage cheese.
        1 ts bakepulver.
        1 ts salt.
        3 egg.
        Følg resten av oppskriften.

    1. Hei !

      Kjenner meg igjen i det du skriver om sult og slitten . Jeg har ME og slitter ekstremt mye med dette ! Men må jo kunne leve litt av og til . Men blir nesten som en katastrofe på mange plan …

      Kan jeg spøre om du har med noe ekstra når du går en slik tur ?

      Eller kan en klare seg helt uten , å alltid gå i den fella å gi kroppen ekstra energi ?

      Kan jeg spøre hva du gjør med sulten når du kommer hjem og er slitten ?

      Takker for dette innlegget ! Det er så aktuelt for meg , men ingen forstår hva jeg mener , men du beskrev det akkurat slik jeg har det . Det skal så lite aktivitet til før kroppen skriker av sult grunnet den er slitten .

      1. Jeg spiser ikke noe ekstra siden jeg er på full vedlikehold. Det er nok mat for meg til å ikke bli sulten.
        På vektnedgang gikk jeg ikke turer eller trente, kun fordi at jeg blir så sulten og lettere går på en smell eller 10.

        Jeg var en del sulten på kvelden de første mnd. Jeg laget meg te, farris og gikk i seng tidlig.
        Jeg jobbet meg igjennom sulten hver kveld, til den slapp taket.

        Med fibromyalgi så vet jeg hvor lite som skal til før jeg går på underskudd av energi, jeg må passe på hver dag
        hvordan jeg disponerer energien min. Og i en vektnedgangsfase ble det kritisk i perioder. Det er mulig å lage en individuell
        matplan for hver enkelt. Send meg gjerne en melding på fb, så kan jeg hjelpe deg med det.

        beste hilsen Jeanette

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg