ER DET GREIT Å VÆRE ANNERLEDES?

Kjære leser.

For en nydelig 17 mai feiring vi fikk i går.

Været og stemningen var helt fantastisk.

Men det jeg føler nyhetsbildet handler om i dag,

er noe helt annet en fint vær god stemning.

Det handler mer om at noen har funnet kjærligheten med

en som ikke er helt som folk flest.

En som gjør utradisjonelle ting.

Det vi glemmer oppi alt dette er jo at dette er snakk om kjærlighet.

Den beste følelsen i verden.

Og så skal noen sitte å ha en mening om den.

Hvem bryr seg egentlig om hva den enen eller

andre har gjort eller sagt tidligere.

For vi bryr oss egentlig ikke om det, eller?

Vi snakker kun om det fordi at det lager noe å snakke om.

Fordi at det å være anerledes kanskje er skremmende.

Men det må da vær lov å ha andre syn på livet, selv som

en offentlig person.

For størst av alt er kjærligheten.

Og det spiller liten rolle for meg hvem naboen elsker,

eller deler sin kjærlighet med.

For jeg passer på min egen kjærlighet og bryr meg

mest om hvem jeg elsker og deler livet med.

Jeg gleder meg også over at andre finner kjærlighet.

For alle trenger vi kjærlighet og

hvem er vi til å dømme andres kjærlighet.

Det er greit å være anerledes.

Igjennom kjærlighet kan vi få til mye.

Det å ha noen å lene seg til i tøffe tider er viktig.

Så det å ha noen å støtte seg til i en livsstils omlegging

kan være avgjørende for mange.

For meg resulterte det i suksess!

 

 

FROKOST:

Havregrøt:

1 oz havregryn.

8 oz vann.

Kok grøten godt sammen.

Server med 6 oz jordbær, kanel

og 2 oz spekeskinke.

 

LUNSJ:

Grønnsakssuppe med bønner:

3 oz gulrot

3 oz kålrot.

2 oz selleri rot.

2 oz løk.

Kokes godt sammen.

tilsett 6 oz brune kokte bønner.

Kok sammen og smak til med salt og pepper.

 

MIDDAG:

 

KLEM J.

4 kommentarer
    1. Avisene bør skjerpe seg litt når det gjelder oppslag angående de to. Det virker som de leter vilt etter skandaler, eller forsøker å lage noen. De skriver så mye rart at det nesten virker som de vil folk skal lese innbilte ting mellom linjene..men der står det faktisk ingenting! Ingen bør la fantasien løpe løpsk. Man bør ha lært etter Giske og den dansevideoen…

    2. Så enig med deg. Hvem har vel ikke gjort noe dumt i livet? Men vi har ikke lyst å dele alt med alle i hele verden. Det er ikke en menneskerett å vite alt om en offentlig person. Noe må de nesten få love å ha selv. Spre heller kjærlighet opg omsorg. Klem J.

    3. Hei
      Jeg leser bloggen din med stor interesse. Så mange fine oppskrifter du deler! Tusen takk for det. Jeg lurer på en ting angående pizzaoppskriften: det står at det skal være i en ts egg… Er det rett? Visper jeg sammen egget og tar en ts av eggemassen, eller skal det stå ett egg?

      Vennlig hilsen Kari 😊

    4. Hei. Tusen takk for fin tilbakemelding.
      1 ts egg er riktig. Jeg tar sånn ca 1 ts til 1 porsjon. Da visper jeg sammen 1 egg og tar 1 ts av dette i deigen.
      Klem J

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg