ENSOMHET TAR LIV OG MITT BESTE JULEMATTIPS!

Kjære leser.

Å være ensom har forskjellig betydning.

Du kan være ensom selv om du har folk rundt deg.

Du kan være ensom og ikke ha noen rundt deg.

Jeg har vert ensom i mange år. Ensom i forholdt til vekten min.

Jeg følte meg fanget i en kropp som ikke passet meg.

En kropp jeg ikke likte.

Men ingen forstod. Ingen visste.

Så når jeg fikk en tilhørighet til felleskapet i “spis deg fri”,

Fikk jeg endelig løsnet ensomheten. Jeg betydde noe.

Mine følelser var ekte og ikke bare i mitt hode.

Jeg møtte andre med samme problem, andre som jeg

kjente meg igjen i. Det var som om alle kjente meg.

Selv om de ikke gjorde det.

Felleskap er viktig.

Det å være ensom i sitt eget hode er vondt.

Det er jul. Ta vare på dem rundt deg.

IKKE steng noen utenfor felleskapet.

 

FROKOST: 

Protein rundstykker med leverpostei.

 

LUNSJ:

MIDDAG:

I dag deler jeg min beste julemat og desserten til julematen.

Klem J

 

#brightlineeating #lettereliv #livsstil #livsstilsendring #happythinandfree #sunnmat #neivekt #myenedivekt #spisdegfri #frokost #sunnfrokost #lunsj #sunnlunsj #middag #sunnmiddag #utensukkerogmel #utenmelogsukker

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg