EN TIME YOGA

Kjære leser.

JADA…. da var jeg i gang med litt aktivitet…

Eller… (fitbit´en min synes ikke jeg var aktiv nok….)

Roing og yoga ble dagens aktivitet…

Etter å ha kjørt meg god og varm på roingen,

fant jeg frem yoga matten.

Har funnet en fantastisk dame jeg følger på YouTube.

(takket være min tidligere kollega Nina)

Adriene heter hun, og for en dame!

 Ganske spent på hvordan kroppen føles i morgen.

En ting jeg har lagt merke til er at jeg ikke

få like vond gangsperre etter trening, som før.

Om det har sammenheng med vektnedgang eller

maten jeg spiser, det vet jeg ikke.

Jeg har planer om å prøve å følge dette

yoga programmet i 30 dagen. I håp om at noe vil føles bedre.

Veldig rart å ikke trene for å gå ned i vekt, men for

kroppens ve og vel. Jeg merker allerede at jeg er mindre

anspent og stresset. Så dette kan bare bli bedre…

Ja så lenge jeg ikke er så støl at jeg ikke kommer meg ut av

sengen i morgen da…

 

FROKOST:

Protein rundstykke med stekt egg.

LUNSJ:

Lapskaus:

10 oz grønnsaker som

gulrot, løk, kålrot, selleri og vårløk.

4 oz pølse eller kjøtt.

Husk ikke mel eller sukker blandt

de 3 første ingrediensene i pølsene.

Dette kokes sammen og smakes til med salt,

pepper og 0,5 oz smør.

 

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt potet.

 

MIDDAG: 

Gryterett:

4 oz stekt kjøttdeig.

3 oz hakkede tomater.

7 oz amerikansk blanding.

Steker dette godt sammen i en stekepanne.

1 oz fløte over og koker det godt inn.

Salt, pepper, basilikum og oregano.

Kan ha hvitløk og chili i gryteretten, hvis du liker det.

 

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt ris.

 

Klem J.

 

#lettereliv #livsstilsendring #nedivekt #rasktnedivekt #yoga

#aktivitet #mat #sunnmat #brightlineeating #spisdegfri #livsstil

#sunnfrokost #proteinrundstykker #sunnlunsj #lapskaus #sunnmiddag #gryterett

#utensukkerogmel #utenmelogsukker #happythinandfree #lykke

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg