EN NATT I BERGEN

Kjære leser.

I går kastet jeg meg rundt å reiste til Bergen.

En venninne skulle feire bursdagen sin.

En venninne jeg ikke har sett på mange år.

Tror hun fikk litt sjokk når hun så meg.

Men på en veldig positiv måte.

Og jeg forstå jo hvorfor.

Jeg er jo ikke den samme utvendig.

Men gleden var stor da hun sa at hun merket

at jeg var den samme inni som før.

Jeg ler like høyt, jeg tuller like mye og jeg elsker å lage mye, mye liv rundt meg.

Å treffe venninner gir meg ofte hjemlengsel til Bergen.

Jeg skulle så gjerne vert mer med på ting,

vert mer tilgjengelig for venninner og venner.

Det føles så ensomt å reise hjem igjen til Forsand.

Til tross for at jeg bor på en idyllisk plass vil

Bergen alltid stå mitt hjerte nærmest.

Men Bergen by hadde ikke vert like spennende

om jeg var der hver dag.

Jeg hadde nok ikke hatt det like gøy med venner

om jeg var med de hver uke.

Så jeg ser verdien av å kunne ta et døgn i Bergen,

for så å reise hjem igjen.

 

FROKOST:

Proteinrundstykker:

 

1 boks mager cottage cheese.

300 g havregryn.

3 egg.

1 ts salt.

1 ts bakepulver.

 

Mos deigen lett med stavmikser.

Del deigen i 10 runde baller,

med våte hender.

Du kan strø noen valmue frø på toppen om du ønsker.

Stekes på 225 grader i 25 min.

 

LUNSJ:

Lapskaus:

10 oz rotgrønnsaker og løk.

4 oz pølse (uten mel og sukker)

Kokt godt sammen og smakt til med salt og pepper.

0,5 oz smør.

 

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt potet i lapskausen.

 

MIDDAG:

 

Hamburger: 

3,5 oz stekt hamburger karbonade.

10 oz salat, tomat, agurk og mais.

1 oz ost.

0,5 oz bacon.

 

  1. VEDLIKEHOLD:

4 oz stekte poteter.

 

Klem J. 

 

#brightlines #brightlineeating #nedivekt #vektnedgang #vekttap #venner #venninnetur

#spontan #bergen #bergenby #sunnmat #matpåtur #frokost #proteinrundstykker #sunnlunsj #lapskaus

#sunnmiddag #hamburgerutenbrød #utensukkerogmel #utenmelogsukker

#sundtoggodt #lettereliv #lykkelig #endagomgangen #happythinandfree

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg