COACH JEANETTE

Kjære leser.

Det siste året har jeg brukt på å lære coaching.

Noe som kommer godt med i hele livet mitt.

Jeg bruker det på meg selv og dem rundt meg.

Jeg har mange som ønsker hjelp av meg til

å legge om livsstilen sin. Noe jeg synes er veldig spennende.

Det å nå ha verktøy til å hjelpe andre å finne svar

i sine liv, er ganske fantastisk. Det finnes ikke en fasit for alle.

Å legge om livsstil, er lettere sammen med noen andre.

Derfor søker vi ofte dem som har gjort det før oss.

Jeg gjorde også det. Tryggheten ligger i at dem vi søker,

har gått igjennom det samme selv.

Jeg søkte råd og veiledning, fra dem som startet før meg.

Men jeg søkte også felleskap.

Det å kjenne på at du ikke er alene om tanker,

følelser og utfordringer rundt det å legge om livsstil er viktig.

 

FROKOST:

Yoghurt naturelle:

8 oz yoghurt naturelle.

1 oz havregryn.

6 oz frukt og bær.

 

LUNSJ:

Rester fra grilling:

 

4 oz grillet svinekjøtt kuttet i terninger.

2 oz løk

3 oz amerikansk blanding.

Stek dette godt sammen.

Blandes med 5 oz salat etter eget ønske.

2 oz lettrømme.

 

MIDDAG:

Grillmat:

4 oz  grillet kjøtt.

5 oz kokte grønnsaker.

5 oz salat.

2 oz rømmedressing med hvitløk og gressløk.

 

KLEM J.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg