BRUK COACHING TIL Å GÅ NED I VEKT!

Kjære leser.

 

Dagen i dag har gått til skriving og planlegging av gruppe coaching.

Det er ikke alltid bare dietten er nok til å gå ned i vekt.

Det ligger kanskje en grunn bak overvekten.

Da hjelper det ikke bare med verdens beste plan.

For den første endringen må skje inni hodet.

Og det kan jeg hjelpe med.

Ved å stille de rette spørsmålene, kommer ofte løsningene.

En taknemmlig jobb må jeg si.

En ære å kunne hjelpe andre å finne seg selv.

I prosessen med å hjelpe andre finner jeg mer og mer meg

selv også. Den jeg var ment til å være.

Og jeg gir meg ikke her.

Nå er jeg så nysgjerrig på livet som coach, at jeg

hopper på enda et år med coaching utdannelse.

Slik at jeg også kan bli enda bedre i mitt arbeid og

kan hjelpe enda flere mot deres mål og drømmer.

 

FROKOST:

Havregrøt:

1 oz havregryn.

8 oz melk.

3 oz banan.

3 oz rips rett fra hagen.

Litt kanel på toppen av alt.

 

LUNSJ:

Rotihop:

4 oz kinakål kuttet i tynne skiver.

3 oz løk.

3 oz paprika.

Stek dette sammen i en stekepanne,

sammen med

4 oz pølse uten sukker og mel i de 3 første ingrediensene.

Krydret med grillkrydder.

Alt stekes i 0,5 oz olje.

 

MIDDAG:

Gryterett:

 

3 oz hakkede tomater.

2 oz løk.

5 oz amerikansk blanding.

4 oz stekt kjøttdeig.

Stek kjøttdeigen vei den opp.

Tilsett grønnsakene og stek dette godt sammen.

Kok inn med 1 oz fløte.

krydre med oregano, basilikum, salt og pepper.

 

Klem J.

 

Følg gjerne siden min på fb: livsstilscoachjeanette

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg