Å preppe mat har reddet meg fra å feile.

Hei alle sammen.

Da jeg skulle starte på nytt denne gangen, så bestemte jeg meg for å prøve prepping. Altså å lage opp mat til flere dager.
Dette har jeg gjort tidligere, men ikke på denne måten.
Det jeg har lært er at når jeg er godt forberedt, er veien tyngre å gå for å endre planen.
Så nå har jeg vert godt forberedt i 15 dager.
Jeg kom meg over de 14 første dagene, som er de verste. I dag er det dag 15 og jeg kjenner magien bre seg i hele kroppen. Godt forberedt tar jeg tak i dagen og nyter den 😁

 

Frokost:

Proteinrundstykker:

10 oz cottage cheese

4 oz yoghurt naturelle

10 oz havregryn

3 egg

1 ts bakepulver

1 ts salt

Blandes sammen med en stavmikser og deles i 10 deler. Stekes på 225 grader i 25 min.

Pålegg: 2 oz skinke og 6 oz druer.

Lunsj:

5 oz løk

2 oz gulrot

5 oz hakkede tomater

1 dl vann

4 oz stekt eller kokt kylling.
Salt, pepper og chili krydder.

Stek løk og gulrot sammen i en gryte.
Tilsett hakkede tomater og vann.
Kok alt godt sammen. Tilsett kyllingen og krydder.
La alt småkoke i minimum 30 min.

 

Beste hilsen Jeanette

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg