FØRSTE BURSDAG SOM NORMALVEKTIG

Kjære leser.

Igjennom det siste året har jeg opplevd mye.

I går gikk jeg inn i 33 året.

Men ikke bare at 33 år er et stilig tall,

men jeg gikk inn som normalvektig.

Noe jeg aldri kan huske at jeg har vert på bursdagen min.

Året som 32 åring har vert helt vanvittig.

Så når jeg sitter å lurer på om det er forskjell,

om jeg faktisk har gått ned 43 kilo på ett år.

Ja så dukker bilder opp i freden min på fb.

Ja det er forskjell, men i hverdagen ser jeg det ikke.

Jeg føler meg jo som meg selv uansett. 

Da er det greit med slike påminnelser om hva jeg har fått til.

Det har vert et krevende år på mange måter.

Så nå er det jo viktig at jeg tar et stort skritt

tilbake, for å virkelig sette pris på alt og 

alle de menneskene jeg har fått inn i livet mitt.

Det har blitt en del nye mennesker.

Og dere alle, nye og gamle betyr uendelig mye for meg. 

Takk for hilsner, heiarop og fine ord.

Jeg setter virkelig pris på alt! 

Dere alle er viktige.

FROKOST 1 ÅR DAG 98:

Irina rundstykker med 2 oz eggerøre og 6 oz frukt.

Kan jeg få oppskriften på Irinas rundstykker?

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 98:

Stekt ris med egg:

Rasp blomkål, ha dette i kokende vann og sil av.

Stek 7 oz grønnsaker som: 

gulrot, brokkoli, paprika, erter, mais og løk.

Tilsett 2 egg og blomkålen.

Stekt dette sammen.

Salt, pepper og 2 ss soyasaus.

VEDLIKEHOLD:

På vedlikehold har jeg 10 oz grønnsaker som 

jeg steker og 4 oz kokt ris.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 98:

Pizza:

Bunn:

2 oz ost smeltes i mikroen sammen med 1 ts rømme.

Tilsett 1 ts egg og rør dette godt sammen.

1 ts hvitløkpulver.

VEDLIKEHOLD:

1 oz havregryn.

1 ts rømmedressing som ekstra fett.

 

Trykk denne deigen ut over et bakepapir med våte hender.

Stekes på 225 grader i ca 15 min. Til den er lysebrun.

 

Fyll:

Kok opp hakkede tomater og tilsett pizza krydder.

Ha 4 oz tomatsaus over bunnen.

Vei opp 1 oz kjøtt og 1 oz ost.

Ha osten over sausen og kjøttet på toppen.

 

Serveres med 6 oz salat.

Du kan også ha løk, paprika eller andre grønnsaker på pizzaen.

Da veier du bare dette opp.

 

Ferdigstekes på 225 grader i 15-20 min. 

Bunnen blir ganske mørk på fargen, men da er den best.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #frokostrundstyker #proteinrundstykker 

#irinarundstykker #livsstilsendring #stektris #livsstil #sunnpizza #pizzautenmel #bursdag

#nedivekt #utenmelogsukker #utensukkerogmel #happythinandrfree 

4 kommentarer

Siste innlegg