JEG HAR VISST FOR STOR PERSONLIGHET

Kjære lese.

Hva er egentlig en altfor stor personlighet?

Kan man egentlig ha for stor personlighet?

Jeg tar stor plass, jeg kan være mye…

Men er det mitt ansvar å tilpasse meg alle

andres personligheter? 

Noen gangen kan jeg si ting uten å tenke.

Noen ganger kan jeg virke ufølsom.

Men at min personlighet er større enn alle andres

personligheter, kan jeg ikke tro. 

Jeg mener at vi alle velger hvor mye plass vi vil ta.

Hvilken type plass vi vil ta.

Noen mennesker kan få et rom til å surne bare ved å 

være tilstede, imens andre kan få et rom

til å lyse opp og bli gjennomgående positiv.

Vi velger selv om vi vil være sol eller regn.

Vi velger selv hvor mye plass vi ønsker å ta.

Jeg med min personlighet, tar den passen jeg trenger.

Og jeg vet at jeg at jeg ofte bringer sol inn i et rom.

Og jeg kommer ikke til å holde min personlighet gjemt vekk,

for å passe inn noen plass.

 

FROKOST 1 ÅR DAG 96:

Rundstykker med 0,5 oz ost og 1 oz leverpostei.

Her finner du oppskrift på rundstykker:

Kan jeg få oppskriften på Irinas rundstykker?

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 96:

Ute å spise mat:

Jeg bestilte biffsnadder på restauranten jeg var på i dag.

Jeg fikk ekstra mye salat og grønnsaker og 0,5 oz majones.

VEDLIKEHOLD:

Stekte poteter.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 96:

Wok med svinekjøtt:

Strimlet svinekjøtt stekes med grillkrydder.

Vei opp 4 oz kjøtt.

Tilsett 10 oz wok blanding.

Stek godt og tilsett 1 ss soyasaus og 1 oz fløte.

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt ris.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating # lettereliv #proteinrundstykker #irinarundstykker 

#biffsnadder #spiseute #sunnmat #wok #svinekjøtt 

#livsstilsendring #nedivekt #slankemat #sunnkropp #utensukkerogmel #utenmelogsukker 

#happythinandfree 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg