FOLK REAGERER!

Kjære leser.

Å gjøre drastiske endringer i livsstilen skaper reaksjoner.

Det er ikke alle som er enig med meg og metoden jeg har brukt.

Mange ville nok foretrukket at jeg fulgte tren mer, spis mindre,

metoden. Men som dere sikkert har fått med dere, så virker den

ikke på min hjerne. Jeg må ha faste rammer.

Når jeg nevner disse faste rammene, blir enkelte

røde i øynene… Som voksen trenger vi vel ikke faste rammer.

JO det trenger jeg virkelig. Jeg vet at om jeg slurver med rammene,

så vil vekten min på sikt gå tilbake der den var. 

Mange klarer ikke å se for seg et liv uten å beite i sjokolade hyllen.

Eller å bade i godis disken. Men det er mulig å leve uten.

Det er ikke vondt å leve uten. Det er faktisk et mye rikere liv uten.

For litt siden var det en som skrev inn til meg.

Hun sa at hun var imponert over hva jeg hadde fått til. 

MEN at hun aldri kom til å klare å gi opp sjokolade og brød.

Dette setter jo i gang tanker hos meg, som handler om å gi slipp.

Hun kunne ikke gi slipp på sjokoladen.

Den betyr alt for henne. Hvem er hun uten? Hva skal hun gjøre uten?

Uten sjokoladen kan hun aldri ha det bra igjen…

Og brødet, det er jo ikke noe annet i hele verden å spise om du ikke har brød…

Vi begrenser oss til å tro at det ikke er mulig,

men det er faktisk mulig. Du dør ikke om du gir fra deg brødet,

sjokoladenchipsen eller brusen, men for mange kan det føles slik.

Heldigvis klarte jeg det. Og jeg ofret ikke noen ting for det.

Hva alle andre velger å gjøre er heldigvis ikke mitt ansvar.

 

FROKOST 1 ÅR DAG 83:

Irina rundstykke med leverpostei:

Oppskriften finner du her:

Kan jeg få oppskriften på Irinas rundstykker?

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 83:

Kyllingsnadder:

10 oz løk, gulrot, erter, mais, paprika, vårløk, sopp.

Steker dette godt sammen i en stekepanne.

Tilsetter 4 oz stekt og oppdelt kyllingfilet.

Stek dette god og tilsett grillkrydder, salt og pepper.

1 oz fløte kokes inn i grønnsakene og kyllingen.

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokt ris 

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 83:

Lettsaltet torsk:

4 oz lettsaltet ferdig trekt Torsk.

5 oz kokt gulrot.

5 oz erter kokt og most.

1 oz bacon med fett.

VEDLIKEHOLD:

4 oz kokte poteter.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #livsstilsendring #sunnmat

#utensukkerogmel #utenmelogsukker #mat #happythinandfree 

#kyllingsnadder #lettsalatettorsk #fisktilmiddag #torsk

#kylling #matforhjernen 

6 kommentarer
    1. Hei,
      Kjempeimponert over hva du har fått til. Blir veldig motivert når jeg leser bloggen din. Håper jeg også klarer å være like flink og målrettet som deg. Går gjerne inn på din blogg når jeg skal hente inspirasjon til hva jeg skal spise til de forskjellige måltidene hver dag 🙂

    2. Hei!
      Forstår ikke helt hva du mener når du skriver oppskrift, og du spiser «vedlikehold». Er det noe du legger til eller er det hva du spiser? Hadde vært supert med en forklaring 🙂 og tusen takk for inspirasjon!

    3. Hei! digger bloggen din. Den gir meg mye inspirasjon i hverdagen. Både til å variere kosten (som har lett for å bli litt ensformig) og til å holde motet oppe og til å tro at dette er mulig. Sabotøren er jo innom av og til og da er det godt å ha bloggen din! Også har jeg ett spørsmål. Du spiser Irina rundstykker med leverpostei. Hvilken leverpostei er det du bruker og hvor mye?

    4. Kristine: Tusen takk. Det betyr mye for meg <3 Jeg bruker en grov leverpostei. Bare les på ingrediensene. De fleste leverposteier inneholder ikke mel eller sukker blant de 3 første ingrediensene.
      <3

    5. Lydia: Oppskriften til dem som skal ned i vekt står øverst, for dem som vil stabilisere vekten spiser de vedlikehold i tillegg til det som er i den opprinnelige oppskriften.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg