DU MÅ OFRE NOE FOR Å FÅ NOE

Kjære leser.

De siste dagene har jeg tenkt litt på hvordan denne 

reisen har vert. Og hva jeg har måtte gjøre.

Jeg får ofte spørsmål om hvor vanskelig dette har vert.

Da må jeg le. For dette har ikke vert vanskelig.

Ja jeg har valgt vekk mel og sukker.

Men det føles ikke som et offer. 

For jeg har fått så mye mer enn jeg har mistet.

For å oppnå endring i livet må man alltid gi slipp på noe.

Tid, penger, ting og mennesker. 

Ingen ting er gratis, men det trenger ikke 

å koste deg all verden heller.

Jeg trodde det kom til å bli umulig å holde seg unna

brød, sjokolade og boller. Ikke minst colaen.

Men det har jo vert en befrielse. Ikke noe offer.

Noe spør om jeg ikke synes det er vanskelig å 

bare spise 3 ganger om dagen. 

Det er også ganske befriende.

Jeg slipper å ta så mange mat valg i løpet av en dag.

Det som har vert vanskelig er alle som mener at dette

ikke vil fungere i lengden. Alle som venter på at det skal 

gå galt. For dem er det mange av. 

Men noe jeg har kjent på hele veien er at jeg stoler 

fullt og helt på at så lenge jeg følger metoden

vil metoden virke. Og jeg er stabil i mitt vekt intervall etter

3 mnd på vedlikehold. Noe som gir meg enda mer trygghet.

Så jeg har ikke ofret noe viktig, men jeg har fått noe viktig.

 

FROKOST 1 ÅR DAG 31:

Frokost på vedlikehold.

1,5 Irina rundstykker med ferske reker.

6 oz frukt med 2 oz yoghurt naturelle.

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 31:

Kjøttsuppe:

Sist helg kokte jeg opp en stor gryte med lammekjøtt.

Jeg fordelte det i poser som jeg har i frysen.

Da er det enkelt å bare hive 10 oz grønnsaker,

4 oz kjøtt og litt vann i en gryte og koke det mørt.

vedlikehold har jeg 4 oz kokte poteter i også.

Smaker til med salt og pepper.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 31:

Stekt ande bryst:

Jeg rutet opp skinnet på ande brystet.

Krydret med salt og pepper.

Varmet opp en stekepanne og la skinnsiden ned.

Stekte skinnet til de var godt sprøtt.

La brystet i en ildfast form i ovnen på 125 grader i 30 min.

Lot den hvile i 10 min. Skjærte den opp og veide 4 oz kjøtt.

 

Kokte opp grønnsaker og veide opp 10 oz.

vedlikehold hadde jeg 4 oz kokte poteter som jeg

skivet og gratinerte med salt, pepper og 1 oz ost på toppen.

 

Klem J

 

#spisdegfri #brightlineeating #lettereliv #utenmelogsukker 

#livsstilsendring #reker #kjøttsuppe #andebryst #vedlikehold 

#lykkelig #endagomgangen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg