EN VELLYKKET FEIRING

Kjære leser.

I går feiret vi min svigerinne i kristiansand.

Det ble en meget vellykket feiring av en flott dame 

som nå går inn i 40 årene med et smil.

Jeg dukket no opp der jeg med mine matbokser 

og godt gjennomtenkte måltid.

Jeg drikker jo ikke alkohol, til manges undring.

Så jeg var nok ikke en helt vanlig gjest.

Men så tenker jeg som så:

Får jeg ikke riktig mat, blir jeg ikke noe gøy å ha med å gjøre.

Drikker jeg alkohol blir jeg enda verre å ha med å gjøre.

Så da, uten å plage noen hadde jeg mitt eget

mat regime og ikke minst drikke regime.

Men herlighet så gøy vi hadde det.

Så mange nydelige mennesker å snakke med.

Som edru forstår jeg i hvert fall hva folk sier.

Jeg får med meg hva folk gjør.

Det var god stemning fra start til slutt.

Ingen vil huske i ettertid at jeg kom med salaten min i bokser.

Og at jeg ikke spiste brød.

 

FROKOST 1 ÅR DAG 24:

Dobbel frokost.

1 rundstykke med skinke.

1 liten porsjon med havregrøt.

Jeg er nå på vedlikehold så jeg må spise ganske 

mye for å stabilisere vekten min her.

 

LUNSJ 1 ÅR DAG 24:

Biffsnadder:

Bestillte biffsnadder i Lyngdal.

Jeg fikk både stekte og rå grønnsaker.

 

MIDDAG 1 ÅR DAG 24:

Kjøttsuppe:

10 oz grønnsaker som gulrot, sellerirot, kålrot, løk og purreløk.

4 oz kokt kjøtt.

Kutt opp grønnsakene i terninger.

Kok grønnsakene til de er møre.

Tilsett det kokte kjøttet og kok det godt sammen.

Tilsett 0,5 oz smør, salt og pepper.

 

Klem J.

 

#spisdegfri #brightlineeating #kjøttsuppe #spiseute #lettereliv

#livsstil #livsstilsendring 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg